زاکه رونی: به خواسته ام رسیدم، بازی ژاپن - ایتالیا کسل کننده نمی گردد

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران : سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن می گوید از اینکه در قرعه کشی بازی های جام کنفدراسیون ها با تیم ملی کشورش همگروه شده شاد است.

زاکه رونی: به خواسته ام رسیدم، بازی ژاپن - ایتالیا کسل کننده نمی گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلبرتو زاکه رونی، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن اعتراف کرد همواره می خواسته حتی برای یک بار هم که شده به عنوان مربی سامورایی آبی در یک بازی برابر تیم ملی کشورش، ایتالیا قرار بگیرد و قرعه کشی شنبه شب بازی های مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها او را به خواسته اش رسانده است.

زاکه رونی در این خصوص گفت: این اولین باری خواهد بود که مقابل ایتالیا قرار می گیرم. واقعا هیچ پیش فرض ذهنی ندارم که این بازی چطور خواهد شد و چه حسی به من دست خواهد داد زمانی که روبه روی کشورم قرار بگیرم. در دوران حضورم در ژاپن همواره می خواستم یک بار برابر ایتالیا قرار بگیرم.

زاکه رونی 59 ساله اضافه نمود: مطمئنم بازی کسل نماینده ای نمی گردد. مهمترین چیز برای ما دریافت نتیجه است. سه تیمی که با آنها همگروه شده ایم (ایتالیا، برزیل و مکزیک) همگی در رده بندی جهانی بالاتر از ما هستند اما ژاپن هم تیمی در حال پیشرفت است. بسیاری از بازیکنان ما به واسطه بازی در لیگ های خارجی تجارب ارزشمندی کسب نموده اند و من خیلی کنجکاوم ببینم که آنها در این گروه چه کار می نمایند.

آخرین و تنها دیدار قبلی ژاپن و ایتالیا 11 سال پیش انجام شد که در آن دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. آمار تیم زاکه رونی در بازی برابر برزیل ضعیف تر است. آخرین رویارویی نماینده آسیا با برزیل در دیداری محبت آمیز در ماه اکتبر در لهستان بود که آن بازی را طلایی پوشان آمریکای جنوبی 4 بر صفر بردند. ژاپن در مصاف با مکزیک هم آمار جالبی ندارد. سه باخت و تنها یک پیروزی حاصل چهار نبرد سامورایی آبی با قهرمان آمریکای شمالی بوده است.

زاکه رونی در مورد شانس تیمش برای صعود از گروه A جام کنفدراسیون ها گفت: روی کاغذ به نظر می رسد که ما کار بسیار مسئله ای داریم اما ما آماده ایم. هدف ما مهیا شدن برای جام جهانی است. امیدوارم بازی با ایتالیا یک بازی بدون حاشیه باشد اما مطمئنم که رسانه های ایتالیایی روی آن تمرکز خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 297

به "زاکه رونی: به خواسته ام رسیدم، بازی ژاپن - ایتالیا کسل کننده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکه رونی: به خواسته ام رسیدم، بازی ژاپن - ایتالیا کسل کننده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید