40 سال تغییر چهره جیم کری در 60 ثانیه

به گزارش سیلور 7، جیم کری بازیگر معروف سینمای آمریکا 61 ساله است که به علت استایل خاص و منحصر بفردش در عرصه کمدی بسیار شناخته شده است.

40 سال تغییر چهره جیم کری در 60 ثانیه

جیم کری بازیگر و کمدین کانادایی - آمریکایی است. او برای سبک نقش آفرینی بزن بکوب و پرانرژی که ایفا نموده معروف است. موفقیت کری با بازی در فیلم تلویزیونی سپری کردن در میپل درایو (1992) رقم خورد که برایش نامزد دریافت جایزهٔ امی ساعات پربیننده شد.

کری برای نقش های اصلی خود در نمایش ترومن (1998) و مرد روی ماه (1999) مورد توجه نهاده شد و برای هر فیلم جایزه گلدن گلوب دریافت کرد.

او سپس در کنار کیت وینسلت در درام عاشقانه و علمی تخیلی درخشش ابدی یک فکر پاک (2004) ایفای نقش کرد؛ این نقش آفرینی بارها به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین کارهای حرفه ای کری ستایش می گردد و برایش نامزد دریافت جایزهٔ بفتای برترین بازیگر مرد و جایزهٔ گلدن گلوب دیگری شد.

جیم کری بعلاوه برای ایفای نقش در مجموعهٔ تراژیکمدی شوخی کردن مورد تحسین نهاده شد و برایش نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب دیگری شد. گاردین از او به عنوان یکی از برترین بازیگرانی یاد کرد که تا به امروز نامزد دریافت جایزه اسکار نشده اند.

در این ویدئو تغییر چهره او از 19 تا 60 سالگی را در یک دقیقه می بینیم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2309

به "40 سال تغییر چهره جیم کری در 60 ثانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 سال تغییر چهره جیم کری در 60 ثانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید