اردوغان: به زودی قدرت خود را نشان می دهیم ، مشکل ما نه روسیه است نه ایران

به گزارش سیلور 7، رئیس جمهور ترکیه گفت: دیگر زمان فداکاری های یک جانبه به انتها رسیده است. بار سنگین میلیون ها پناهجو را به تنهایی بر دوش نخواهیم گرفت.

اردوغان: به زودی قدرت خود را نشان می دهیم ، مشکل ما نه روسیه است نه ایران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مورد عملیات این کشور علیه ارتش سوریه در منطقه ادلب گفت: مشکل ما در سوریه نه با روسیه است و نه با ایران. به زودی قدرت خود را به آن هایی که حساسیت ما برای جلوگیری از ریخته شدن خون را به عنوان ضعف ما تلقی می کردند، نشان می دهیم.

وی با اشاره به عملیات ارتش سوریه و اولتیماتومی که برای عقب نشینی به آن ها داده بود، گفت: اگر از مرز های تعیین شده توسط ترکیه خارج نشوند٬ بعد از مدتی نابود خواهند شد.

رئیس جمهور ترکیه همچنین درباره باز کردن مرز های این کشور برای خروج آوارگان به سمت اروپا نیز گفت: دیگر زمان فداکاری های یک جانبه به سرانجام رسیده است. بار سنگین میلیون ها پناهجو را به تنهایی بر دوش نخواهیم گرفت.

اردوغان به عملیات ارتش ترکیه در خاک سوریه علیه نیرو های سوری نیز اشاره نموده و گفت: خسارات و آسیب هایی که تا به امروز به عناصر و تسلیحات دولت اسد وارده نموده ایم، تنها یک سرشروع است.

وی ادامه داد: متاسفیم که فرایند در سوریه به این مرحله رسیده است. مسببین آن نیز کسانی هستند که با تکیه بر قدرت دیگران ما را به چالش می کشند.

ارتش سوریه از 2 ماه پیش عملیاتی را برای آزاد سازی ادلب از اشغال تروریست های داخلی و بین المللی شروع نموده که با موفقیت هایی نیز همراه بوده است، مقامات ترکیه به بهانه ایجاد موج جدید آوارگان و در واقع به دلیل نگرانی از کاهش نقش این کشور در آینده سوریه و بر باد رفتن هزینه های سنگینشان دست به عملیات در خاک سوریه برای محافظت از این تروریست ها زده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 867

به "اردوغان: به زودی قدرت خود را نشان می دهیم ، مشکل ما نه روسیه است نه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: به زودی قدرت خود را نشان می دهیم ، مشکل ما نه روسیه است نه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید