تمامی دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه دانشگاه کردستان اسکان داده شدند

به گزارش سیلور 7، معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: تمام دانشجویان روزانه مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه کردستان در سال تحصیلی جدید در خوابگاه های دانشگاه اسکان داده شدند.

تمامی دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه دانشگاه کردستان اسکان داده شدند

عثمان عزیزی، معاون دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت اسکان دانشجویان گفت: تمام دانشجویان روزانه مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه کردستان در سال تحصیلی جدید در 19 خوابگاه دولتی وابسته به این دانشگاه اسکان پیدا کردند.

عزیزی با اشاره به ظرفیت خوابگاه های دانشگاه کردستان، اضافه کرد: با اسکان دو هزار و 500 دانشجوی دختر و دو هزار و 100 دانشجوی پسر در این خوابگاه ها، ظرفیت این اماکن در سال جاری تحصیلی تکمیل شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان بیان نمود: 120 دانشجوی خارجی در خوابگاه مختص دانشجویان خارجی دانشگاه اسکان پیدا کردند و تمام دانشجویان غیرایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه های استان در این خوابگاه استقرار دارند و با توجه به اینکه کار ثبت نام این دانشجویان همچنان ادامه دارد، پیش بینی می شود این تعداد افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: دو خوابگاه دیگر در دانشگاه کردستان در دست ساخت است که خوابگاه دختران 70 و پسران 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می رود تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری شود.

عزیزی با اشاره به برنامه هایی که برای دانشجویان شبانه این دانشگاه دارند، یادآور شد: دو خوابگاه غیر دولتی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده تا در آن ها اسکان داده شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با بیان اینکه در پنج خوابگاه استیجاری تحت مدیریت این دانشگاه نیز دانشجویان مستقر شده اند، خاطرنشان کرد: 10 خوابگاه غیردولتی در استان وجود دارد که برای هشت واحد آن مجوز صادر شده و دو خوابگاه دیگر در صورت رفع کمبود ها و نواقص به این تعداد اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت خوابگاه دخترانه و یک خوابگاه پسرانه است و حدود 400 نفر ظرفیت دارد و بسته به درجه بندی اتاق ها، شهریه خوابگاه های غیردولتی از پنج میلیون و 500 تا هفت میلیون و 500 هزار ریال متغیر است.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان ابراز کرد: ظرفیت پذیرش رشته های بدون آزمون سال جاری این دانشگاه 959 نفر در دوره کارشناسی بود که بیشتر دانشجویانی که متقاضی خوابگاه بودند، اسکان داده شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 536

به "تمامی دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه دانشگاه کردستان اسکان داده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه دانشگاه کردستان اسکان داده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید