درخواست کانادا از ایران برای انتشار اطلاعات جعبه ها سیاه

به گزارش سیلور 7، رئیس هیئت امنیت حمل و نقل کانادا از ایران خواست اطلاعات به دست آمده از جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی را منتشر کند.

درخواست کانادا از ایران برای انتشار اطلاعات جعبه ها سیاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری 112اینترنشنال، کتی فاکس رئیس هیئت امنیت حمل و نقل کانادا در پی بازیابی و رمزگشایی موفقیت آمیز اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی در فرانسه گفت: کار در پاریس به سرانجام رسیده است، اما تحقیقات هنوز سرانجام نیافته است. سوال های زیادی هست که باید به آن ها پاسخ داد. می دانم که بستگان جان باختگان و بسیاری دیگر منتظرند بدانند چه اطلاعاتی به دست آمده است. ما درخواست نموده ایم که اطلاعات جعبه های سیاه هر چه زودتر منتشر گردد.

بنا به گفته فاکس، بند 13 معاهده بین المللی هوانوردی غیرنظامی به هیئت امنیت حمل و نقل کانادا اجازه نمی دهد که بدون رضایت ایران اطلاعات به دست آمده را منتشر کند.

بر اساس این گزارش، جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی که در دی ماه سال 1398 در ایران به اشتباه مورد هدف قرار گرفته و منجر به جان باختن تمام 176 سرنشین آن شد، چندی پیش برای تحلیل و آنالیز به فرانسه فرستاده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1119

به "درخواست کانادا از ایران برای انتشار اطلاعات جعبه ها سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کانادا از ایران برای انتشار اطلاعات جعبه ها سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید