دعوت داوطلبین اکسپرس اینتری با امتیاز 241

به گزارش سیلور 7، IRCC داوطلبینی با 241 امتیاز را نیز دعوت کرد.

داوطلبین اکسپرس اینتری که واجد شرایط برنامه های نیروی فنی حرفه ای فدرال (FSTC) و همچنین داوطلبین دارای گواهی انتخاب استانی پیشرفته، برندگان اصلی دراو 1 نوامبر بودند. این دراو بازتابی مشابه با دراوهای (DRAW) اجرا شده در 26 ماه می داشت. در دراو اخیر، سازمان IRCC داوطلبین FSTC که امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی 241 بود دعوت به اپلای اقامت دائم کرد. حدنصاب امتیاز CRS برای داوطلبین انتخاب استانی، 673 امتیاز بود.

دعوت داوطلبین اکسپرس اینتری با امتیاز 241

به دنبال دراو 1 نوامبر، در مجموع 795 دعوت نامه ITA برای داوطلبین صادر شد که 505 مورد از آنها داوطلبین گروه نیروی فنی حرفه ای فدرال (FSTC) و باقی آنها داوطلبینی بودند که از طریق یکی از برنامه های انتخاب استانی (PNP) همراستا با اکسپرس اینتری ، گواهی انتخاب استانی دریافت کرده بودند.

دراو امروز برای دومین بار در سال جاری نشان داد که سازمان IRCC دراوهای مخصوص به برنامه های خاصی را برای داوطلبین FSTC و افرادی با انتخاب استانی راه اندازی کرده است. در اولین دراویی که بعد از دراو 26 می (دراو مربوط به برنامه خاص) رخ داد، همه چیز به حالت عادی برگشت یعنی داوطلبین برنامه های نیروی متخصص فدرال (FSWC) و گروه تجربه کانادایی (CEC) نیز واجد شرایط انتخاب بودند. دراویی که در تاریخ 31 می انجام شد، پایین ترین حدنصاب امتیاز CRS را از زمان راه اندازی اکسپرس اینتری در ژانویه 2015 داشت.

با 10 دراو اجرا شده بین تاریخ های 26 می و 1 نوامبر که مختص به کل برنامه ها بودند، می توان گفت که دراو های متخص به برنامه های خاص استثنائاتی خارج از برنامه های عادی هستند. با این حال وقتی که برخی از داوطلبین توسط سازمان IRCC از بانک حذف شوند، این موضوع می تواند به نفع همه افراد باشد. همه داوطلبینی که دارای گواهی انتخاب استانی با امتیاز 673 یا بالاتر بودند، در دراو 1 نوامبر دعوت شدند. افراد ممکن است به عنوان گروه های FSW، CEC یا FST وارد بانک شده باشند و با دعوت شدن داوطبین FST، داوطلبین گروه های FSW و CEC نیز در نتیجه رخداد دراوهای متخص به برنامه های خاص، از نظر جایگاه در رتبه های بالاتری قرار خواهند گرفت.

از آنجایی که حد نصاب امتیاز CRS و دراوهای مختص به برنامه های خاص از امتیازاتی که در دراوهای اخیر مشاهده کردیم، انحراف داشته است، این موضوع می توان کمک کند تا بررسی کنیم چگونه داوطلبینی با پس زمینه های متفاوت برای اخذ اقامت دائم دعوت شده اند. سناریوهای زیر فرضی می باشند.

علی 42 ساله و یک برقکار صنعتی است. او دارای دو مدرک تحصیلی فنی حرفه ای می باشد. با اینکه هرگز در کانادا کار یا تحصیل نکرده است، اخیرا یک پیشنهاد شغلی با تاییدیه وزارت کار (LMIA) از یکی از کارفرمایان کانادا دریافت کرده است. او در زبان انگلیسی دارای مهارت متوسط است و 6 سال سابقه کار در خارج از کانادا را دارد. در مجموع با داشتن این مدارک به عنوان یک داوطلب FSTC در دراو اخیر یک دعوت نامه ITA دریافت کرد.

مونا خانمی 34 ساله است که دارای مدرک لیسانس، مهارت متوسط در زبان انگلیسی و 6 سال سابقه کار در کانادا به عنوان مدیر بازاریابی است. همسر او نیز دارای مهارت زبان متوسط و مدرک لیسانس می باشد. به عنوان یک داوطلب FSW با 69 امتیاز زیر حدنصاب وارد اکسپرس اینتری شد و سپس در گروه نیروی متخصص بین المللی برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان (SINP) یک گواهی انتخاب استانی: زیرگروه اکسپرس اینتری دریافت کرد. این موضوع برای او 309 امتیاز به ارمغان آورد و امتیازش را به 909 افزایش داده است. اکنون او و خانواده اش می توانند برای مهاجرت به کانادا درخواست دهند.

حامد 33 ساله یکی از نیروی های متخصص خارجی است که تقریبا نزدیک به 2 سال در حوزه آی تی در بریتیش کلمبیا مشغول به کار بوده است. او دارای مهارت متوسط به بالا در زبان، یک مدرک لیسانس از خارج کانادا و دو سال سابقه کار در خارج کشور می باشد و دارای پیشنهاد شغلی از کارفرمای فعلی اش در بریتیش کلمبیا می باشد و می تواند به عنوان نیروی متخصص وارد سیستم ثبت نامی مهاجرت بر مبنای مهارت (SIRS) در برنامه انتخاب استانی BC شود. وقتی که پایان پیروز به اخذ گواهی انتخاب استانی شد، امتیاز CRS او از 392 به 992 افزایش یافت و پیروز شد در دراو 1 نوامبر یک دعوت نامه ITA دریافت نماید.

دعوت های بیشتر

با انجام دراو آخر تعداد کل ITA های صادر شده از ژانویه 2015 به 140,619 دعوت نامه رسید که بیشتر آنها (75,775) در سال 2017 شده اند.

به گفته دادستان دیوید کوهن در حالیکه دراوهای اخیر اکسپرس اینتری ممکن است برخی از افراد را - نه از نظر زمان بندی بلکه از نظر اینکه چه کسانی دعوت شده بودند، متعجب کرده باشد، باید اشاره کرد که سازمان IRCC رویکرد بسیار پویایی را برای سیستم و نحوه عملکرد آن مورد استفاده قرار می دهد. نه تنها این موضوع بلکه باید اشاره کرد که دولت در سال جاری نسبت به همین دوره زمانی در مجموع دو سال اخیر نیز دعوت نامه های بیشتری صادر کرده است.

دولت فدرال و همچنین همتایان استانی آن این فرایند را در پیش گرفته اند که بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری منبعی غنی از استعداد است و هر کسی در بانک می تواند از استراتژی های فدرال و استانی که برای پذیرش تازه واردین خاص و خانواده های آن به کانادا تعبیه شده است، بهره مند شود. خلاصه این که برای بیشتر کردن شانس پیروزیت فرد، داوطلب در ابتدا باید وارد بانک اطلاعاتی شود.

شما هم قصد کار و تحصیل در کانادا را دارید؟ لطفا فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید تا کارشناسان ما شرایط شما را بررسی کنند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 965

به "دعوت داوطلبین اکسپرس اینتری با امتیاز 241" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت داوطلبین اکسپرس اینتری با امتیاز 241"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید