شرط ستاره آرژانتینی برای تمدید با یووه معین شد

به گزارش سیلور 7، گفته می گردد که پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد با یوونتوس درخواست نموده که حقوقی برابر با ماتیاس دی لیخت در این تیم دریافت کند.

شرط ستاره آرژانتینی برای تمدید با یووه معین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پائولو دیبالا فصل پایانی قرارداد خود با یوونتوس را پشت سر می گذارد و هنوز هیچ توافقی بین او و باشگاه ایتالیایی برای تمدید حاصل نشده است. در واقع بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، حالا دیبالا یکی از ارکان اصلی تیم ماسیمیلیانو آلگری محسوب می گردد و طرفداران یوونتوس اصلاً دوست ندارد که این ستاره آرژانتینی را از دست بدهند.

به نظر می رسد مهم ترین چالش بین یوونتوس و دیبالا که باعث شده تا به این لحظه دو طرف برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسند، مسائل اقتصادی بوده است. به همین دلیل اکنون نشریه کوریره دلو اسپورت گزارشی منتشر نموده و مدعی شده که ستاره آرژانتینی برای ماندن در یوونتوس درخواست نموده که حقوقی هم میزان با مدافع هلندی بیانکونری یعنی ماتیاس دی لیخت دریافت کند.

مدافع هلندی در یوونتوس سالیانه هشت میلیون یورو حقوق دریافت می نمایند اما قرارداد او به گونه ای است که با اضافه شدن پاداش ها این عدد می تواند به 12 میلیون یورو هم برسد. در واقع اطرافیان پائولو دیبالا مایل هستند که این بازیکن هم حقوقی مشابه با دی لیخت دریافت کند و در کنار ستاره هلندی به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل گردد؛ حال باید منتظر ماند و دید که آیا نهایتاً باشگاه یوونتوس با این مسئله موافقت خواهد نمود یا آینده دیگری در انتظار پائولو دیبالا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1826

به "شرط ستاره آرژانتینی برای تمدید با یووه معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط ستاره آرژانتینی برای تمدید با یووه معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید