لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید طلسم 22 ساله را شکست

به گزارش سیلور 7، تهران (پانا) - در دیدارهای پایانی شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، تمام تیم های مدعی با پیروزی شیرین زمین را ترک کردند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید طلسم 22 ساله را شکست

با ما سفر کنید و با خرید تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

شب اول از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 بازی در شهرهای مادرید، والز زیتسنهایم، منچستر، پورتو، برگامو و هرنینگ به انتها رسید.

در مهم ترین بازی امشب و از گروه B، تیم ته جدولی رئال مادرید در جدال با اینتر میلان به پیروزی 3 بر 2 رسید تا رئال مادرید پس از 22 سال از سد اینتر عبور کند.

برای رئال مادرید در این مسابقه بنزما (25)، راموس (33)، رودریگو (80) گلزنی کردند و مارتینز (35)، پرشیچ (68) گلزنان اینتر میلان در این بازی بودند.

با این نتیجه در جدول رده بندی رئال مادرید با 4 امتیاز در رده سوم ایستاد و اینتر میلان هم با 2 امتیاز در رده چهارم نهاده شد.

در بازی های همزمان و در گروه A، رد بول سالزبورگ برای اولین بار در تاریخ مقابل بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی ایستاد و در ملاقاتی تماشایی تن به شکست 6 بر 2 داد تا تعداد بردهای متوالی بایرن مونیخ به عدد 9 برسد.

برای رد بول سالزبورگ در این مسابقه بریشا (4)، اوکوگاوا (66) گلزنی کردند و لواندوسکی (21 پنالتی، 88)، مدافع حریف (44)، بواتنگ (79) و سانه (83)، هرناندز (2+90) گلزنان بایرن مونیخ در این بازی بودند.

با این نتیجه در جدول رده بندی بایرن مونیخ با 9 امتیاز در رده اول ایستاد و رد بول سالزبورگ هم با یک امتیاز در رده چهارم نهاده شد.

از گروه C، منچستر سیتی در استادیوم خانگی اش مقابل المپیاکوس با برد 3 بر صفر زمین را ترک کرد تا انتقام شکست 4 سال پیش در ملاقات محبت آمیز را بگیرد و با سومین برد متوالی، تعداد بازی های بدون باختش را به عدد 8 برساند.

برای منچستر سیتی در این مسابقه تورس (12)، گابریل ژسوس (81) و کانسلو گلزنی کردند.

پورتو در جدال با المپیک مارسی به پیروزی قاطع 3 بر صفر رسید، نتیجه ای که باعث شد تا حسرت تاریخی مارسی برای پیروزی مقابل پورتو ادامه داشته باشد و پورتو برای دومین بازی متوالی این تیم فرانسوی را شکست دهد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی از دقیقه 89 وارد زمین شد.

در جدول رده بندی با نتایج بدست آمده، تیم های منچسترسیتی، پورتو، المپیاکوس و المپیک مارسی به ترتیب با 9، 6، 3، صفر امتیاز در رده های اول تا چهارم نهاده شدند.

در گروه D، آتالانتا در ملاقات با لیورپول تن به شکست سنگین و تحقیر کننده 5 بر صفر داد تا فرایند بردهای متوالی لیورپول با پنحمین بازی دنبال گردد.

جاتا (16، 33 و 54)، صلاح (47) و مانه (49) گلزنان لیورپول در این بازی بودند.

میتیولن در جدال با آژاکس آمستردام تن به شکست 2 بر یک داد تا تعداد باخت های متوالی تیم دانمارکی به عدد 3 برسد.

در جدول رده بندی با نتایج بدست آمده، تیم های لیورپول، آژاکس، آتالانتا، میتیولن به ترتیب با 9، 4، 4 و صفر امتیاز در رده های اول تا چهارم نهاده شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1333

به "لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید طلسم 22 ساله را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید طلسم 22 ساله را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید