نتایج شیرجه روهای ایران در قهرمانی آسیا رضایت بخش بود

به گزارش سیلور 7، مربی تیم ملی شیرجه در مصاحبه با خبرنگاران، درباره نتایج شیرجه روهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا - رده های سنی گفت: نتایج ملی پوشان راضی کننده بود. به غیر از رده سنی بزرگسالان سایر رده های سنی برای نخستین بار بود که اعزام برون مرزی داشتند. به همین دلیل آماده سازی شیرجه روها از نظر روحی و روانی مشکل بود.

نتایج شیرجه روهای ایران در قهرمانی آسیا رضایت بخش بود

شهنام نظر پور اضافه کرد: اما تقریبا پس از گذشت یک ماه از فیکس شدن نفرات اعزامی بسیار روی مسائل روحی روانی کار کردیم و توانستیم با تصویر سازی شرایط مسابقه را برای آنها توضیح دهیم و جو مسابقات را ترسیم کنیم. خداروشکر اکثر ملی پوشان مانند تمرینات شیرجه زدند.

وی تاکید کرد: با توجود اینکه استخر مسابقات رو باز بود و شیرجه روهای ایران در این شرایط تمرین زیادی نداشتند اما نتایج رضایت بخش بود. تیم ملی فقط یک هفته پیش از اعزام به رقابت ها در استخر قهرمانی شیرودی آن هم بدون دایو تمرین داشت و فقط توانستیم تمرینات روی سکو را انجام دهیم.

نظرپور درباره حضور خود در کادرفنی نیز گفت: آسیب دیسک کمرم همچنان پابرجاست و نمی توانم تمرین کنم به همین دلیل با صلاحدید فدراسیون و کادرفنی به عنوان مربی در کنار تیم بودم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا - رده های سنی با کسب پنج مدال نقره و دو برنز به کار خود سرانجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 519

به "نتایج شیرجه روهای ایران در قهرمانی آسیا رضایت بخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج شیرجه روهای ایران در قهرمانی آسیا رضایت بخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید