کرونا سفارت خانه های فیلیپین و یمن را در ریاض بست

به گزارش سیلور 7، سفارتخانه های کشور فیلیپین و یمن در ریاض پایتخت عربستان به دنبال افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آنها تا اطلاع ثانوی بسته شدند.

کرونا سفارت خانه های فیلیپین و یمن را در ریاض بست

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، سفارت فیلیپین در ریاض اظهار داشت که از روز یکشنبه (25 خرداد ماه 1399) دفتر امور کارگران به دنبال ابتلای 6 تن از کارکنان سفارتخانه به بیماری کووید-19 فعالیت خود را متوقف کرد.

همچنین سفارت یمن در ریاض نیز با انتشار بیانیه ای در صفحه توئیتر خود بدون اشاره به شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این سفارتخانه، اظهار داشت که به علت ابتلای چند تن از کارکنان به بیماری کووید-19 فعالیت سفارت متوقف شده است.

برغم اقدامات زود و بی سابقه سعودی برای مقابله با ویروس کرونا، شمار مبتلایان در این کشور روزانه بیش از 3 هزار نفر افزایش پیدا می نماید.

در حال حاضر مجموع افراد مبتلا به کرونا در عربستان سعودی 123 هزار و 308 مورد و شمار فوتی ها 932 تن گزارش شده است.

تعطیلی سفارت یمن در ریاض با توجه به عدم اعلام افراد مبتلا در آن به کرونا می تواند نشانه ای از افزایش مسائل اقتصادی در عربستان نیز باشد که از دولت عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن در شش سال گذشته حمایت می نماید.

پایگاه عربی 21 یک ماه پیش به نقل از یک منبع مطلع یمنی گزارش داد که عربستان به مسئولان دولت عبدربه منصور هادی و فراری یمن که در ریاض اقامت دارند، اعلام نموده که حاضر به پرداخت هزینه های آنها از جمله هزینه اقامتشان در هتل در این کشور نیست و یاری های اقتصادی به آنان را قطع می نماید.

کرونا تا به امروز در 210 کشور دنیا بیش از 7 میلیون و 872 هزار و 619 نفر را مبتلا نموده و 432 هزار و 475 نفر نیز بر اثر آن جان باخته اند که از این نظر امریکا به خاطر کمبود زیرساخت های بهداشتی در رتبه اول دنیای قرار گرفته است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1055

به "کرونا سفارت خانه های فیلیپین و یمن را در ریاض بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا سفارت خانه های فیلیپین و یمن را در ریاض بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید