114 اثر در حراج تهران چکش می خورد

به گزارش سیلور 7، در دهمین حراج تهران با آثار بیش از 100 هنرمند، 114 اثر چکش خواهد خورد.

114 اثر در حراج تهران چکش می خورد

به گزارش خبرنگاران، در میان آثاری که برای فروش در این رویداد عرضه شده اند 14 اثر مجسمه، 75 اثر نقاشی، 6 اثر عکس و 19 اثر نقاشی خط وجود دارد.

همچنین در میان 105 هنرمند حاضر در این دوره حراج تهران با رویکرد معاصر، 16 هنرمند درگذشته اند و 89 هنرمند در قید حیات هستند.

منیر فرمانفرماییان (متولد 1301) مسن ترین هنرمند حاضر در دهمین حراج تهران است؛ همچنین جوان ترین هنرمندانی که قرار است آثارشان در این رویداد به فروش برسد، فرزانه وزیری تبار و یحیی گمار (متولد 1366) هستند.

آثار هنرمندانی مانند ایرج اسکندری، پروانه اعتمادی، نصرالله افجه ای، هانیبال الخاص، ناصر اویسی، رضا بانگیز، فرامرز پیلارام، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، کاظم چلیپا، حسین زنده رودی، کوروش شیشه گران، جلال شباهنگی، حبیب الله صادقی، حمید عجمی، پرویز کلانتری، بهمن محصص، عباس کیارستمی، منوچهر نیازی، فرهاد مشیری و ... در این حراج چکش می خورد.

مجموع کل بیشینه قیمت پیشنهادی حراج، 35 میلیارد و ششصد و سه میلیون تومان است. اثری از منیر فرمانفرماییان که آیینه کاری، نقاشی پشت شیشه و گچ روی چوب است با قیمت پیشنهادی سه تا چهار میلیارد تومان در این حراج ارائه شده است.

مراسم دهمین حراج تهران جمعه (21 دی ماه) ساعت 18 در هتل پارسیان آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 123

به "114 اثر در حراج تهران چکش می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "114 اثر در حراج تهران چکش می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید