12 تیم راه یافته به مرحله حذفی تعیین شدند، صعود 7 تیم ایرانی

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، مرحله گروهی رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن بعدازظهر چهارشنبه در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) این شهرستان در حضور بیش از هزار تماشاگر علاقمند به این رشته به انتها رسید و 12 تیم راه یافته به مرحله حذفی تعیین شدند.

12 تیم راه یافته به مرحله حذفی تعیین شدند، صعود 7 تیم ایرانی

سرگروهی ایران (2) با سالمی و وکیلی

در گروه اول، تیم پرویز فرخی و بهنام توکلی از ایران دو بر صفر از سد تیم امیر مالمیر و محسن مومن زاده از ایران گذشت و در دیدار نهایی تیم بهمن سالمی و آرش وکیلی از ایران دو بر یک تیم پرویز فرخی و بهنام توکلی از ایران را شکست داد تا سرگروه گردد.

بهمن سالمی و آرش وکیلی از ایران، پرویز فرخی و بهنام توکلی از ایران و امیر مالمیر و محسن مومن زاده از ایران به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم این گروه راهی مرحله حذفی شدند.

ایران (1) با رئوفی و میرزاعلی در صدر گروه دوم

در گروه دوم، تیم دومینیک سامک و مارتین سرامک از جمهوری چک با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم کومنان ژوزه آلکسا و سس آیمه ملسه از ساحل عاج پیروز شد و در دیدار نهایی تیم رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی از ایران با نتیجه دو بر صفر تیم دومینیک سامک و مارتین سرامک از جمهوری چک را شکست داد تا سرگروه گردد.

رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی از ایران، دومینیک سامک و مارتین سرامک از جمهوری چک و کومنان ژوزه آلکسا و سس آیمه ملسه از ساحل عاج به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم به مرحله حذفی صعود کردند.

پیشتازی اوج رامسر با پورعسگری و سلاق در گروه سوم

در گروه سوم، تیم دونوینیت کاوسای و نارونگدت کانگ کن از تایلند دو بر یک مقابل تیم بهمن قلی پوری و رسول یمرلی از ایران به پیروزی رسید و در دیدار نهایی تیم عباس پورعسگری و آق محمد سلاق از ایران دو بر صفر بر تیم دونوینیت کاوسای و نارونگدت کانگ کن از تایلند غلبه کرد و به عنوان سرگروهی رسید.

عباس پورعسگری و آق محمد سلاق از ایران، دونوینیت کاوسای و نارونگدت کانگ کن از تایلند و بهمن قلی پوری و رسول یمرلی از ایران به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم به مرحله حذفی راه یافتند.

قزاقستان صدرنشین گروه چهارم

در گروه چهارم، تیم ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده از ایران دو بر یک تیم کیتی دوانگ جیندا و بانلو ناک پراخونگ از تایلند را شکست داد و تیم آلکسی کولشوف و آرتم پتروسیانتس از قزاقستان دو بر یک از سد تیم کامبیز کلته و وحید نیکوفر از ایران گذشت.

در دیدار مشخص سرگروهی تیم آلکسی کولشوف و آرتم پتروسیانتس از قزاقستان دو بر صفر تیم ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده از ایران را مغلوب کرد و سرگروه شد و تیم کیتی دوانگ جیندا و بانلو ناک پراخونگ از تایلند دو بر صفر تیم کامبیز کلته و وحید نیکوفر از ایران را شکست داد و در مکان سوم گروه نهاده شد.

تیم های آلکسی کولشوف و آرتم پتروسیانتس از قزاقستان، ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده از ایران و کیتی دوانگ جیندا و بانلو ناک پراخونگ از تایلند به ترتیب با قرار دریافت در مکان های اول تا سوم راهی مرحله حذفی شدند و تیم کامبیز کلته و وحید نیکوفر از ایران از صعود به این مرحله بازماند تا تنها تیمی باشد که به کار خود خاتمه داده است.

رقابت هشت تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی

رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن صبح پنجشنبه با برگزاری مرحله حذفی پیگیری می گردد که ساعت 9 تیم پرویز فرخی و بهنام توکلی از ایران به مصاف تیم بهمن قلی پوری و رسول یمرلی از ایران می رود، ساعت 9:50 تیم های امیر مالمیر و محسن مومن زاده از ایران و دومینیک سامک و مارتین سرامک از جمهوری چک به مصاف یکدیگر می روند، ساعت 10:40 تیم ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده از ایران رو در روی تیم کومنان ژوزه آلکسا و سس آیمه ملسه از ساحل عاج قرار می گیرد و ساعت 11:30 تیم کیتی دوانگ جیندا و بانلو ناک پراخونگ از تایلند با تیم دونوینیت کاوسای و نارونگدت کانگ کن از تایلند رقابت خواهد نمود.

مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بعدازظهر پنجشنبه برگزار می گردد که چهار تیم پیروز مرحله حذفی به مصاف چهار سرگروه خواهتد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 59

به "12 تیم راه یافته به مرحله حذفی تعیین شدند، صعود 7 تیم ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 تیم راه یافته به مرحله حذفی تعیین شدند، صعود 7 تیم ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید