ارتقاء توانایی شغلی دانشجویان با طرح صدف، زمان ثبت نام اعلام شد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، طرح توانمندسازی صدف به منظور بالا بردن توانایی های شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار اجرا می گردد.

ارتقاء توانایی شغلی دانشجویان با طرح صدف، زمان ثبت نام اعلام شد

این طرح که توسط شبکه نوآوری تهران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس برگزار می گردد، قصد دارد دانشجویان و فارغ التحصیلان را برای ورود به بازار کار آماده کند.

در این دوره، افراد شرکت نماینده به وسیله آزمون های خودشناسی و مصاحبه های اختصاصی، استعداد، علایق و نقاط قوت و ضعف های خود را شناسایی نموده و با یاری مشاوران و متخصصان مسیر شغلی خود را طراحی خواهند کرد.

شرکت نمایندگان همچنین با حضور در کارگاه های توانمندسازی، مهارت هایی فنون مذاکره، کارگروهی، فن بیان و سخنرانی، برندسازی شخصی، برنامه ریزی توسعه شخصی، مهارت گزارش نویسی و مکاتبات اداری را فرا می گیرند.

شرکت نمایندگان متناسب با رشته های تحصیلی و تخصصی به گروه هایی تقسیم بندی شده و از مشاوره و مربی گری تخصصی آن رشته استفاده نموده و رزومه حرفه ای خود را تهیه می نمایند.

همچنین با شرکت در تور گردشگری یک روزه، با پارک فناوری پردیس و زیست بوم نوآوری کشور آشنا شده و طی بازدید از شرکت ها، شتابدهنده ها و استارت آپ های برتر، درک محیطی بهتری از فضای کاری کسب می نمایند.

در انتها نفرات برگزیده دوره طی رویدادی، فرصت ارائه توانمندی های خود به مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت های عضو شبکه نوآوری تهران را خواهند داشت.

برای همه شرکت نمایندگانی که دوره را مطابق با برنامه طی نمایند، گواهینامه حضور در دوره اعطا خواهد شد و می توانند ضمن عضویت در شبکه نوآوری تهران از همه مزایای این شبکه شامل کسر خدمت سربازی، کارورزی، کاریابی، کارآفرینی، بیمه تکمیلی و تسهیلات مربوطه استفاده نمایند.

مخاطبان این دوره شامل همه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است که حمایت ویژه ای از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای آنها در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت نام اولیه در دوره تا 15 آبان است. ثبت نام نهایی پس از اولویت بندی افراد متقاضی و اطلاع رسانی پذیرش برای پذیرفته شدگان نهایی تا انتها آبان ماه انجام خواهد شد .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 85

به "ارتقاء توانایی شغلی دانشجویان با طرح صدف، زمان ثبت نام اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقاء توانایی شغلی دانشجویان با طرح صدف، زمان ثبت نام اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید