افتتاح صدهزارمین منزل مسکونی مددجویان در آینده نزدیک، افتتاح شیرخواگاه 60 نفره در خراسان شمالی

به گزارش سیلور 7، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از سفرش به خراسان شمالی، از واگذاری و تحویل یکصدهزارمین منزل مسکونی ساخته شده برای مددجویان بهزیستی در خراسان رضوی در آینده نزدیک اطلاع داد.

افتتاح صدهزارمین منزل مسکونی مددجویان در آینده نزدیک، افتتاح شیرخواگاه 60 نفره در خراسان شمالی

انوشیروان محسنی بندپی در گفت وگو با خبرنگاران، به ارائه گزارشی از سفرش به استان خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: وزیر رفاه، وزیر تعیین در اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی است و در همین راستا در سفری که به این استان داشتیم کارگروه اشتغال شکل گرفت، 70 درصد مرحله اول اعتبارات ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی تخصیص یافته است و در اختیار مدیران اقتصادی نهاده شده است.

وی اضافه نمود: امروز مرکز توانمندسازی و جامعه پذیری افراد دچار معضل اعتیاد شکل گرفت و یک شیرخوارگاه60 نفری افتتاح شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از کارخانه پتروشیمی که روزانه 1500تن اوره را فراوری می نماید و یکی از بزرگترین کارخانجات اوره است و ضمن برطرف احتیاج داخلی صادرات نیز می گردد بازدید کردیم اظهار کرد: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی نیز با حضور همه دستگاه ها تشکیل شد و محورهای رونق کسب و کار نیز مورد آنالیز نهاده شد.

بندپی با اشاره به رصد آسیب های اجتماعی در این استان گفت: آمار اعتیاد در خراسان شمالی کمی بالاتر از میانگین کشوری است و در راستای توانمندسازی، مرکز جامعه پذیری و توانمندسازی راه اندازی شده و به صورت موردی مداخلات و آنالیز های لازم را انجام می دهیم.

وی در انتها از واگذاری و تحویل یکصدهزارمین منزل مسکونی ساخته شده برای مددجویان بهزیستی در خراسان رضوی در آینده نزدیک اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 75

به "افتتاح صدهزارمین منزل مسکونی مددجویان در آینده نزدیک، افتتاح شیرخواگاه 60 نفره در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح صدهزارمین منزل مسکونی مددجویان در آینده نزدیک، افتتاح شیرخواگاه 60 نفره در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید