درخواست شورای شهر تهران برای افزایش سهم زنان در برنامه سوم توسعه شهرداری

به گزارش سیلور 7، یک عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: 18 عضو شورا در نامه ای از مدیریت اجرایی شهرداری تهران درخواست کردند تا در برنامه سوم توسعه شهرداری تهران سهم زنان در عرصه مدیریت بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

درخواست شورای شهر تهران برای افزایش سهم زنان در برنامه سوم توسعه شهرداری

به گزارش خبرنگاران زهرا نژادبهرام با بیان اینکه حل مسائل زنان سرپرست خانوار در جامعه نیازمند عزم جدی تر است، اظهارکرد: هر قدمی که در راستای یاری به اقتصاد خانوار برداشته می گردد، می تواند فرصت خوبی برای کاهش مسائل این افراد باشد.

این عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: نمی توان گفت که همه مسائل جامعه و زنانی که مسئولیت خانوار را برعهده دارند با برپایی نمایشگاه ها مرتفع می گردد اما معتقدم برپایی نمایشگاه ها و غرفه های مختلف خود اشتغالی و کارآفرینی می تواند در کاهش مسائل این بانوان تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار در بحث کارآفرینی با عرضه مستقیم کالا با مسائلی روبرو هستند، توضیح داد: زنان سرپرست خانوار بسترهای مناسبی برای عرضه محصولات در بازار را ندارند، به همین منظور برگزاری نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه زنان و فراوری ملی می تواند زمینه عرضه کالا را به خوبی برای این افراد فراهم کند.

نژادبهرام با تاکید بر اینکه با ایجاد رقابت بین فراورینمایندگان این کار زمینه ارتقای کیفیت محصولات برای جذب مخاطب بیشتر می گردد، گفت: به همین دلیل برگزاری نمایشگاه ها فرصت خوبی برای عرضه، ارتقا و بازاریابی متناسب با محصولات زنان و برندهای داخلی خواهد بود.

این عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروزه در حوزه زنان اتفاقات خوبی در شهرداری تهران اتفاق افتاده است، توضیح داد: کار برای زنان شهروند داخل و خارج از مجموعه شهرداری به خوبی فراهم گردیده و ضریب مدیریت زنان در عرصه های مختلف نیز به نسبت گذشته ارتقا پیدا نموده است.

به گفته نژاد بهرام از توانمندی زنان شاغل شهرداری در سطوح مختلف به خوبی استفاده گردیده و موضوع آینده شغلی برای بانوان در مدیریت شهری نیز در حال تقویت شدن است. زنان شاغل در شهرداری می توانند از ظرفیت های مناسب ارتقا در حوزه آموزش و کسب مقام ارشد استفاده نمایند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه زنان و فراوری ملی، این عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه گفت: 18 عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در نامه ای از مدیریت اجرایی شهرداری تهران درخواست کردند تا در برنامه سوم توسعه سهم زنان در عرصه مدیریت بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 44

به "درخواست شورای شهر تهران برای افزایش سهم زنان در برنامه سوم توسعه شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست شورای شهر تهران برای افزایش سهم زنان در برنامه سوم توسعه شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید