نشست رونمایی، نقد و آنالیز کتاب فرهنگ اتصال

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، نشست رونمایی، نقد و آنالیز کتاب فرهنگ اتصال: تاریخ انتقادی رسانه های اجتماعی با حضور حسین حسنی(مترجم کتاب)، محمد حسین ساعی(رئیس دانشکده ارتباطات صدا و سیما)، محمد خندان(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) و مجید سلیمانی ساسانی (مدیر گروه مطالعات رسانه) برگزار می شود.

نشست رونمایی، نقد و آنالیز کتاب فرهنگ اتصال

کتاب فرهنگ اتصال این ادعا را مطرح می نماید که طی یک دهه گذشته ، زندگی شخصی و حرفه ای آن ها به تدریج با پلتفرم های شبکه های اجتماعی انباشته گردیده است . پلتفرم هایی همانند فیسبوک، یوتیوب ، ویکی پدیا و بسیاری از رسانه های دیگر به افراد امکان می دهد که از طریق به اشتراک گذاری محتوای ارتباطی و ابزار خویشتن ، ساختن مسیرهای شغلی و لذت بردن از زندگی های اجتماعی آنلاین [با دیگران] اتصال برقرار نمایند . در واقع ، حضور گسترده پلتفرم ها افراد را بر می انگیزد تا بسیاری از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و حرفه ای خود را به این محیط های آنلاین منتقل نمایند.

لازم بذکر است، این نشست چهارشنبه 11 مهرماه از ساعت 14 الی 16 درسرای شهید آوینی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی به آدرس انتهای خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 56

به "نشست رونمایی، نقد و آنالیز کتاب فرهنگ اتصال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رونمایی، نقد و آنالیز کتاب فرهنگ اتصال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید