پرسپولیس &ndash السد، با منشا یا بدون منشا؟

به گزارش سیلور 7، در بازی با الدحیل محرومیت نعمتی منشا را فیکس کرد و با محرومیت کمال، این مهاجم نیجریه ای در بازی السد هم یکی از یازده بازیکن اصلی پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس &ndash السد، با منشا یا بدون منشا؟

به گزارش خبرنگاران ، فصل گذشته گادوین منشا به عنوان بازیکن اصلی و امید گلزنی به پرسپولیس پیوست در ادامه فصل با محرومیت و جدایی طارمی جا برای این بازیکن نیجریه ای بازتر نیز شد ولی برخلاف انتظار بازی های ضعیف شماره نود پرسپولیس، این بازیکن را به نیمکت ذخیره ها فرستاد. در آغاز فصل جدید هم پنچره بسته نقل و انتقالات پرسپولیس باعث شد گادوین منشا چندان از حضور در زمین بازی دور نباشد.

قهرمان دو دوره اخیر لیگ برای 10 پست غیر از دروازه بان تنها 12 بازیکن درجه یک دراختیار دارد و همین موجب شد در غیاب هر کدام از هافبک ها و عناصر هجومی پرسپولیس، منشا وارد زمین گردد. در مجموع 8 دیدار این فصل پرسپولیس در لیگ و آسیا، 313 دقیقه منشا و علیپور در کنار یکدیگر و در 407 دقیقه حداقل یکی از این دو بازیکن در زمین نبوده ولی آمار پرسپولیس در این دو وضعیت قابل قیاس با یدیگر نیست. این تیم در حضور توامان زوج تهاجمی خود به طور متوسط هر 39 دقیقه یک گل به ثمر رسانده ولی در غیاب یک از آنها آمار هر 203 دقیقه یک گل زده را ثبت نموده است.

با توجه به محرومیت کامیابی نیا در بازی با السد طبیعتا باز هم مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در ترکیب خواهد بود اما باید ببینیم در روزی که سیامک نعمتی هم هست، آیا گادوین منشا فرصت دوباره ای برای بازی کردن به دست خواهد آورد یا مثل بیشتر بازی های فصل به عنوان بازیکن ذخیره در نیمه دوم به زمین می رود.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 47

به "پرسپولیس &ndash السد، با منشا یا بدون منشا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس &ndash السد، با منشا یا بدون منشا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید