پروژه میدان آزادی تا خاتمه مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، علی سعیدی جمعه شب با حضور در مسجد المعین در شهرک الغدیر در دیدار با مردم با اشاره به وسعت 13 هزار هکتاری شهر کرمان، گفت : از این میزان حدود سه هزار و 800 هکتار در منطقه دو واقع شده است.

پروژه میدان آزادی تا خاتمه مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد

وی ادامه داد: 131 هکتار از سطح منطقه دو شهر کرمان به فضای سبز اختصاص دارد که توسط بخش خصوصی و اکیپ امانی منطقه حفظ و نگهداری می شوند.

شهردار منطقه دو کرمان با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی متعددی در منطقه دو در حال اجرا است، اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان آزادی تا انتها مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر اینکه روند احداث دو تقاطع غیرهم سطح امیرکبیر و شهدای خلبان در حال اجرا است، اضافه کرد: عملیات بازگشایی امتداد محور کوثر نیز در برنامه کاری این منطقه است.

وی بهسازی ورودی جاده توسط معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی، اجرای بولوار شهید زریسفی در شهرک لاله، اجرای پارک امام رضا در بلوار جمهوری، محور سلامت در بلوار جمهوری و تکمیل پارک رادیو از جمله اقدامات در حال اجرا در این منطقه برشمرد.

شهردار منطقه دو کرمان گفت: سه پارک در سطح منطقه دو در حال طراحی است که یکی از آنها در شهرک الغدیر احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بلوار جمهوری پیشانی شهر است، اضافه کرد: با توجه به اینکه فرودگاه یکی از ورودی های اصلی شهر کرمان است، ساماندهی بلوار جمهوری در دستور کار این منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است.

سعیدی اظهارداشت: بلوار هوانیروز نیز یکی از بلوار بزرگ و خوب در منطقه دو است که در صورت تخصیص اعتبار، بهسازی آن سال آینده در دستور کار این منطقه قرار خواهد گرفت.

وی از اجرای طرح بازپیرایی در این منطقه اطلاع داد و اضافه کرد: این طرح در شهرک های شهرداری و شهید ستاری انجام گردیده است و به زودی و به ترتیب در دیگر شهرک ها نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در منطقه دو وجود دارد، به حضور افراد متخصص بسیاری در حوزه طراحی، زیباسازی منظر شهری و شهرسازی اشاره نمود و گفت: تاکنون متخصصان زیادی با این شهرداری همکاری داشتند.

شهردار منطقه دو کرمان گفت: از افراد متخصص با موضوعات مرتبط با شهرداری که بتواند همکاری نمایند، استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری یک ارگان دولتی نیست و با پرداخت عوارض مردم اداره می گردد، ادامه داد: هرچه مشارکت و همکاری مردم با شهرداری بیشتر باشد، خدمات بهتری می توانیم به آنها ارائه دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تحقق 30 درصد از بودجه شهرداری تاکنون اطلاع داد و گفت: بسته تشویقی شهرداری در خصوص تخفیفات در پروانه ساختمان تا انتها سال جاری برای شهروندان ارائه می گردد.

سعیدی از شهروندان خواست با پرداخت به موقع عوارض خود، شهرداری را یاری نمایند.

در ادامه شهروندان ضمن تشکر از اقدامات انجام گردیده در این منطقه، مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند که مقرر شد در دستور کار این منطقه قرار گرفته و برای برطرف هرچه سریع تر آنها اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 27

به "پروژه میدان آزادی تا خاتمه مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه میدان آزادی تا خاتمه مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید