کارگردان نمایش از فرداش در مصاحبه با خبرنگاران: گروه های تئاتری دغدغه تهیه سالن دارند

به گزارش سیلور 7، دانیال رجبی گفت: اگر دغدغه تهیه سالن های نمایش از گروه های تئاتری برداشته گردد، بسیار راحت تر می توانند در این عرصه کار نمایند.

کارگردان نمایش از فرداش در مصاحبه با خبرنگاران: گروه های تئاتری دغدغه تهیه سالن دارند

دانیال رجبی کارگردان نمایش از فرداش در مصاحبه با خبرنگار،گفت: در حال حاضر موضوعی که زیاد در جامعه امروز دیده می گردد؛دغدغه های اجتماعی جوانان است که نمایش از فرداش به این دغدغه ها می پردازد.

رجبی در خصوص پیغام نمایش از فرداش برای مخاطبان گفت: پیغام برای هر شخصی به صورت مجزا اتفاق می افتد و اگر بخواهم درباره پیغام کلی نمایش بگویم، این نمایش برخلاف خرافه و سنت گرایی جامعه و از طرفی درباره معضلات اقتصادی جامعه صحبت می نماید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس متن و شخصیت های نمایش، بازیگران را انتخاب می کنم، بیان نمود: در کار های خود از دانشجویان تئاتر استفاده می کنم و البته در نمایش های قبلی با دانشجویان تئاتر کار نموده ام، ولی سعی می کنم با توجه به متن نمایشنامه و کاراکتر ها بازیگرانی را که می شناسم برای شخصیت های نمایشی انتخاب کنم.

رجبی در خصوص استقبال مخاطبان از نمایش از فرداش گفت: به لطف خدا بازخورد های خوبی از سمت مخاطبان نمایش دریافت کردیم و با توجه به اینکه ما یک گروه مستقل تئاتری هستیم و تبلیغات زیادی برای نمایش از فرداش نداشتیم، استقبال از نمایش خوب بوده و هرقدر که به روز های پایانی نمایش نزدیک می شویم، سالن نمایش نیز پر از تماشاگر می گردد.

کارگردان نمایش از فرداش با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما مشکل سالن نمایش است، بیان نمود: اگر برای تمامی گروه ها سالن های دولتی فراهم گردد و دغدغه تهیه سالن های نمایش از گروه های تئاتری برداشته گردد، بسیار راحت تر می توانند در عرصه تئاتر کار نمایند. زمانی که صف های انتظار طولانی برای دریافت سالن های نمایش وجود دارد یا باید با پارتی و یا باید با رانت وارد شد از این رو مجبور به کار در سالن های خصوصی خواهیم بود و زمانی که به سمت سالن های خصوصی می آییم، مسئله مالی بسیار اذیت نماینده است.

وی اضافه کرد:سالن های خصوصی امکانات خوبی در اختیار ندارند و معمولا سعی شده با حداقل امکانات، فضایی برای اجرای نمایش فراهم نمایند. در مجموع چاره ای نیست و چیزی که گروه های مستقل تئاتری می خواهند، حمایت از طرف دولت است که ما را درخصوص سالن نمایش، تبلیغات و... حمایت نمایند.

رجبی در خصوص کار های آتی خود گفت: چند سالی است که فقط متن هایی را که می نویسم کار می کنم و مجدد در زمینه های اجتماعی و روان شناسی خواهم نوشت و همین روال را ادامه خواهم داد.

خلاصه این نمایش روایت یک دختر دبیرستانی است که از خانه فرار می نماید.عاطفه جلالی، آریا ذوالفقاری و روشنک رضایی مهر بازیگران نمایش از فرداش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 84

به "کارگردان نمایش از فرداش در مصاحبه با خبرنگاران: گروه های تئاتری دغدغه تهیه سالن دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان نمایش از فرداش در مصاحبه با خبرنگاران: گروه های تئاتری دغدغه تهیه سالن دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید