کوره ذغال سنگ تاریخی در نوادا

به گزارش سیلور 7، پارک تاریخی Ovens Charcoal ، نوادا ، آمریکا . شش کوره بزرگ در خارج از وارد ساخته شد که توسط معدنچیان نقره ایجاد شد . امروزه آن یک شهر ارواح است ، در حالی که این کوره‌ها به عنوان بهترین میراث حفظ شده‌است . آن‌ها در سال 1876 توسط معماران ایتالیایی ساخته شدند و برای تولید زغال استفاده شدند : این نوع ساخت‌وساز بسیار کارآمدتر از قبل به نظر می‌رسید .

کوره ذغال سنگ تاریخی در نوادا

این پارک بخشی از حوضه بزرگ است که به یک محیط بیابانی و بیابانی منتهی می‌شود . و چشمه‌های ،، و جنگل‌های juniper ، و یک حیات وحش متنوع وجود دارد که شامل شیر کوهی ، گوزن ، گرگ صحرایی ، روباه ، خرگوش و بیشتر می‌شود . گردشگران می‌توانند پیاده‌روی خوبی داشته باشند و به کمپ بروند - امکانات مختلفی در اینجا ممکن است برای لذت بردن از یک روز یا دو روز از فعالیت‌های خارج از فضای باز فراهم شود .
چرا به آنجا بروی ؟
در پارک کننده‌ها می‌توانند طبیعت بکر را تحسین کنند، پیاده‌روی خوبی داشته باشند و یک شب را در یک اردوگاه بگذرانند . علاوه بر این ، این کوره‌ها و شهر ارواح وارد ، بینش ارزشمندی در مورد تاریخ ایالات‌متحده فراهم می‌کنند .
کی به آنجا بروی ؟
این پارک در سراسر سال باز است . اکثر بازدیدکنندگان بین ماه‌های مه و اوت می‌آیند . در زمستان برف وجود دارد که فرصت‌های اسکی را فراهم می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ؟
این سایت تنها 32 کیلومتر ( 20 مایل ) از شهر ایلی یافت می‌شود . بهترین راه برای رسیدن به آنجا از طریق جاده 93 است .

انتشار: 1 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 9

به "کوره ذغال سنگ تاریخی در نوادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوره ذغال سنگ تاریخی در نوادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید