گلکسی نوت 9 به زودی در رنگ سفید عرضه می گردد

به گزارش سیلور 7، به روز های کریسمس نزدیک می شویم و شرکت های مختلف موبایل سازی، هر یک به نوعی برای این ایام و البته فروش خوب در این روز ها، آماده می شوند. برای مثال بهترین نمونه فعالیت شرکت ها در این زمان را می توانیم در ماه گذشته میلادی بدانیم که تقریبا بسیاری از شرکت ها پرچمداران جدید خود را معرفی کردند تا بتوانند فروش خیلی خوبی در تعطیلات کریسمس داشته باشند. سامسونگ اما به شیوه ای دیگر به استقبال این روزها می رود و آن عرضه گلکسی نوت 9 در رنگ سفید است. این رنگ جدید Pure White نام دارد.

گلکسی نوت 9 به زودی در رنگ سفید عرضه می گردد

عکس این گوشی اولین بار توسط Evan Blass در توییتر منتشر شد و تصور می شد که این عکس با فوتوشاپ ساخته شده و واقعی نباشد. حالا خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ به زودی و در تاریخ دوم آذر ماه، این رنگ از گلکسی نوت 9 را در کشور تایوان معرفی و عرضه می نماید.

این نسخه از گلکسی نوت 9 در بخش پشتی کاملا سفید رنگ خواهد بود و فریم دور بدنه نیز رنگ سفید خواهد داشت. قلم S Pen نیز در این نسخه سفید رنگ خواهد بود و تنها پنل جلویی دستگاه است که سفید نبوده و مثل دیگر نسخه های گلکسی نوت 9 رنگ مشکی دارد. Pure White به نوعی ششمین رنگ رسمی گلکسی نوت 9 به حساب می آید. این گوشی در رنگ های مسی، بنفش، آبی، مشکی و نقره ای عرضه شده و حالا پیور وایت، ششمین رنگ از این گوشی خواهد بود.

این نسخه با دیگر نسخه های گلکسی نوت 9 تفاوتی به جز رنگ نخواهد داشت. سامسونگ این گوشی را در کشور تایوان با قیمت حدودی 1000 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی و همچنین 1250 دلار برای نسخه 512 گیگابایتی عرضه می نماید. همچنین این شرکت در کشور تایوان به خریداران نسخه 512 گیگابایتی این گوشی، یک کارت حافظه 512 گیگابایتی رایگان هم اهدا می نماید که این یعنی خریداران این نسخه، در مجموع یک ترابایت فضای ذخیره سازی خواهند داشت. شما درباره نسخه سفید رنگ گلکسی نوت 9 چه فکر می کنید؟ به نظر شما کدام رنگ از این گوشی جذابیت بیشتری دارد؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 97

به "گلکسی نوت 9 به زودی در رنگ سفید عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 9 به زودی در رنگ سفید عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید