آجیل قاچاق در چذابه توقیف شد

به گزارش سیلور 7، فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف کامیون حامل بیش از 3 تن آجیل قاچاق در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

آجیل قاچاق در چذابه توقیف شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان حین کنترل خودرو های باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه، به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اضافه نمود: ماموران در بازرسی از کامیون، 3 تن و 500 کیلوگرم آجیل (تخمه و مغز پسته) را که با شگردی خاص جاسازی شده بود را کشف و در این رابطه دو قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با بیان اینکه محموله کشف شده قاچاق با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود، شرح داد: کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

سردار پاکباز با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، گفت: تلاش مرزبانان نیز برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 883

به "آجیل قاچاق در چذابه توقیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجیل قاچاق در چذابه توقیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید