با سرویس های آنلاین پخش موسیقی؛ غرق در میلیون ها آهنگ شوید

به گزارش سیلور 7، سرویس های استریم آنلاین موسیقی در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی دارند و در حال حاضر نمونه های ایرانی آن ها نیز ارائه شده اند. همراه خبرنگاران باشید تا با این نوع از سرویس ها بیشتر آشنا شویم.

با سرویس های آنلاین پخش موسیقی؛ غرق در میلیون ها آهنگ شوید

موسیقی جای جای زندگی ما را فراگرفته است و روزانه ساعات زیادی را صرف گوش کردن به آن می کنیم. گوش دادن به موسیقی ممکن است در طول رانندگی، کار، ورزش و هر فعالیت دیگری انجام شود. اما یکی از لذت بخش ترین زمان هایی که برای گوش دادن به موسیقی است، زمان سفر به شمار میرود. در طول سفر به دلیل اینکه مسافت ها طولانی است، گوش دادن به موسیقی می تواند بسیار لذت بخش باشد. به خصوص اینکه بهتر است در طول سفر به موسیقی های محلی آن منطقه گوش کنید تا هر چه بیشتر در فرهنگ آن منطقه وارد شوید.

اگرچه در گذشته روش های زیادی برای گوش دادن به موسیقی وجود نداشت و اغلب به سیستم های پخش خودرو محدود می شد، اما در حال حاضر اغلب گجت های همراه قابلیت پخش موسیقی را دارند. در حال حاضر گردشگران می توانند از طریق موبایل، تلبت و انواع دستگاه های پخش همراه به موسیقی گوش دهند. اما آنچه که باعث شده ما در این مقاله از تکنولوژی سفر در خبرنگاران به موضوع موسیقی بپردازیم، سرویس های ارائه دهنده آنلاین موسیقی (استریم موسیقی) هستند.

سرویس های بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که تعداد بسیار زیادی از موسیقی را در اختیار کاربران قرار می دهند و افراد می توانند به صورت آنلاین به میلیون ها موسیقی از سرتاسر جهان دسترسی داشته باشند. اگرچه معروف ترین این سرویس ها اغلب خارجی هستند و چندان نمی توانند برای کاربران ایرانی مفید باشند، اما نمونه های مشابه داخلی نیز زیاد هستند. با وجود اینکه سرویس های خارجی اغلب بسیار غنی تر هستند، اما بسیاری از آن ها آهنگ های ایرانی را در خودشان ندارند و در صورت وجود نیز تعدادشان بسیار محدود است.

از طریق چنین سرویس های آنلاین، کاربران در طول سفر و حتی هر فعالیت دیگر می توانند به سیل عظیمی از موسیقی های مختلف دسترسی داشته باشند و در این صورت هیچگاه آهنگی تکراری گوش نخواهید داد. از نمونه های داخلی چنین سرویس هایی می توان به هدفون و بیپ تونز اشاره کرد. البته سرویس های بسیار زیادی در این خصوص وجود دارند که این دو مورد از معروف ترینشان هستند.

اگرچه این سرویس ها بسیار کاربردی به نظر می رسند، اما اصلی ترین مشکل آن ها آنلاین بودنشان است. یعنی برای استفاده از آهنگ ها باید دسترسی به اینترنت داشته باشید. البته در برخی از آن ها امکان دانلود آهنگ برای استفاده به صورت آفلاین نیز وجود دارد.

منبع: کجارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1998

به "با سرویس های آنلاین پخش موسیقی؛ غرق در میلیون ها آهنگ شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سرویس های آنلاین پخش موسیقی؛ غرق در میلیون ها آهنگ شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید