بلیت بشار، سیامک و حاجی انصاری سوخت

به گزارش سیلور 7، برخلاف بوژیدار رادوشویچ که در روز محرومیت بیرانوند دومین کلین شیت خود را ثبت کرد و کنعانی زادگانی که بی اشتباه بود و گل سه امتیازی هم زد سیامک نعمتی، محمد انصاری و بشار رسن از شانسی که کالدرون به آنها داده بود استفاده مناسبی نبردند و شاید دوباره به نیمکت برگردند. سیامک نعمتی که البته در بازی با تراکتورسازی هم در ترکیب اصلی بازی کرده بود در ترافیک شدید هافبک های کناری و در شرایطی که احمدزاده، عالیشاه و امیری روی نیمکت بودند نه به عنوان مدافع راست بلکه به عنوان هافبک راست به میدان رفت اما نتوانست خودی نشان دهد و یکی از چهره های ضعیف تیمش در این میدان بود. نعمتی نه همکاری مناسبی با مهدی شیری داشت نه خودش به تنهایی پیروز شد موقعیتی بسازد و یا در فاز حمله اتفاق مثبتی را رقم بزند. در عین حال با توجه به نمایش مثبت عالیشاه و امیری که به عنوان گزینه جانشین وارد زمین شدند حالا نعمتی احتمالاً بعد از آنها قرار خواهد گرفت.

بلیت بشار، سیامک و حاجی انصاری سوخت

در خط میانی بشار رسن هم که در بازی با تراکتور به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده و امیدوارکننده ظاهر شده بود، در این بازی کاری از پیش نبرد. بشار خیلی سعی داشت که در کانون حملات تیمش قرار بگیرد و در نقش یک پاسور و بازیساز نقشی محوری ایفا کند هرگز پیروز به این کار نشد و خیلی زود از زمین بیرون رفت. بشار در دقیقه 52 و به عنوان نخستین تعویضی کالدرون از زمین بیرون رفت تا شانس حضورش در دربی هم پایین بیاید در حالی که تصور می شد به عنوان هافبک بازیساز و در مرکز زمین شرایط بهتری پیدا کند و میخ خودش را در ترکیب بکوبد.

نفر سومی که نتوانست از فرصت طلایی حضورش در ترکیب استفاده ببرد محمد انصاری بود. انصاری بعد از حدود 9 ماه برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و در بیشتر دقایق بازی بسیار پراشتباه و فاقد کیفیت لازم در دفاع و حمله بود. البته بخش عمده ای از این تزلزل به خاطر دوری چندین ماه این بازیکن توانمند از میدان طبیعی بود و ترسی که در بازی اش دیده می شد قابل توجیه بود اما بعید است با این شرایط او بتواند محمد نادری را کنار بزند. جالب اینجاست که در ده دقیقه پایانی با ورود نادری به میدان و رفتنش به دفاع چپ، انصاری شانس بازی به عنوان هافبک کناری را هم پیدا کرد که یکی دو نفوذ پیروز داشت. در مجموع انصاری هر چه از زمان بازی گذشت شرایط بهتری پیدا کرد اما بعید است کالدرون برای دربی او را به نادری ترجیح بدهد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 431

به "بلیت بشار، سیامک و حاجی انصاری سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت بشار، سیامک و حاجی انصاری سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید