تاوان یک اشتباه ، چرا برانکو مدافع نخرید؟

به گزارش سیلور 7، چرا پرسپولیس پس از یک سال محرومیت از جابجایی، باید طوری بازیکن جذب کند که امروز برای چیدن یک خط دفاعی مستحکم دچار تپش قلب گردد و دست به دامان اما و اگرها؟

تاوان یک اشتباه ، چرا برانکو مدافع نخرید؟

پنجره جابجاییی پرسپولیس باز شد اما دست های برانکو همچنان خالی است اما چرا؟ دلیل این اتفاق عجیب چه می تواند باشد؟ این چه رازی است که پرسپولیس همیشه خالی از بازیکن است و همیشه باید برای این تیم و سرمربی اش تیتر زد: دست های خالی برانکو؟

چه دیروز که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته بود و چه امروز که پنجره نقل و انتقالاتش باز است و حتی یک دفاع میانی (نادری) و یک دفاع کناری (مهدی شیری) را جذب نموده، پرسپولیس کمبود بازیکن دارد.

این یک واقعیت است که با توجه به مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی، پرسپولیس به مدافعان بیشتری احتیاج دارد و نمی توان با این داشته های اندک روی قهرمانی سه جام برنامه ریزی کرد. به ویژه که مصدومیت ربیع خواه هم همچنان ادامه دارد و این بازیکن از مدت ها پیش قادر به حضور در میادین نیست و حتی نامش رادر فهرست هجده نفره پرسپولیس نمی بینیم.

حضور همزمان سیدجلال حسینی (که با توجه به سن و سالش ریسک مصدومیت او به شدت افزایش پیدا می نماید) و همین طور شجاع خلیل زاده (که به واسطه بازی احساسی و مصدومیت کهنه ای که از ناحیه گردن دارد) خطر مصدومیت و محرومیت هر یک از آنها را چند برابر می نماید و این یعنی برانکو ایوانکوویچ باید در جذب بازیکن خیلی باهوش تر از این ها عمل می کرد.

پروفسور که با تیمش زندگی می نماید و روز و شب هایش را در پرسپولیس خلاصه نموده باید خیلی زود و راحت تر از ما به این نتیجه می رسید که برای چنین خط دفاعی باید بازیکنان بیشتری جذب شوند و پرسپولیس به مدافعان باتجربه بیشتری احتیاج دازد. مدافع باتجربه که آزمون و خطاهایش را پشت سر گذاشته باشد، نه محمد نادری جوان که این روزها در حال کسب تجربه در پرسپولیس است و یا مهدی شیری که در این چند بازی اخیر نشان داده که در فاز تهاجمی و همین طور ارسال هایش با استانداردهای یک مدافع راست کلاسیک در تیم های بزرگ فاصله دارد.

پرسپولیس و برانکو در جذب مدافع جدید کوتاهی کردند و این اشتباه آنها حالا کار را به جایی رسانده که با مصدومیت سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده و همین طور سرماخوردگی شایان مصلح، دست آقای سرمربی برای چیدمان خط دفاعی اش کاملا بسته است. اینجاست که باید بپرسیم چرا پرسپولیس پس از یک سال محرومیت از جابجایی، باید طوری بازیکن جذب کند که امروز برای چیدن یک خط دفاعی مستحکم دچار تپش قلب گردد و دست به دامان اما و اگرها؟

11 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 159

به "تاوان یک اشتباه ، چرا برانکو مدافع نخرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاوان یک اشتباه ، چرا برانکو مدافع نخرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید