توافق پرسپولیس با تمام بازیکنان به جز 2 ستاره

به گزارش سیلور 7، باشگاه پرسپولیس قصد دارد تمدید قرارداد برخی از بازیکنان این تیم را پس از تعطیلی مسابقات لیگ نهایی کند.

توافق پرسپولیس با تمام بازیکنان به جز 2 ستاره

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس فرایند تمدید قرارداد بازیکنان خود را از چند ماه گذشته آغاز کرده و در این راه تا به امروز قرارداد مهدی عبدی، سیامک نعمتی و همچنین اعضای کادر فنی این تیم تمدید شده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس به همین دلیل قصد دارند پس از دیدار با ذوب آهن و تعطیلی چند هفته ای لیگ، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را نهایی کنند و شنیده می شود حتی توافقات اولیه با چهار بازیکن تیم گل محمدی نیز برای تمدید قرارداد اجرا شده است.

مهدی شیری، وحید امیری، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و به جز نوراللهی و کنعانی زادگان که پیشنهاداتی از کشور قطر دارند، سایر بازیکنان برای تمدید قرارداد با سرخپوشان به توافق رسیده اند.

کنعانی زادگان و نوراللهی نیز که به گفته رسانه های قطری با باشگاه الاهلی به توافق رسیده اند، پیشنهاد بسیار بالایی از این تیم دارند و همین موضوع کار را برای مذاکره با پرسپولیس سخت کرده است و باید منتظر ماند و دید در نهایت این دو بازیکن در پایان فصل چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1723

به "توافق پرسپولیس با تمام بازیکنان به جز 2 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق پرسپولیس با تمام بازیکنان به جز 2 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید