حل معضل جاده توریست برغان با تکمیل پروژه کمر بند ی

به گزارش سیلور 7، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی البرز گفت: تکمیل پروژه کمربند روستا هدف گردشگر برغان راه گشا گره ترافیکی منطقه خواهد بود.

حل معضل جاده توریست برغان با تکمیل پروژه کمر بند ی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز یک شنبه 14 شهریور ماه 1400 ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: با توجه به این که روستا هدف گردشگر برغان طی چند سال گذشته تبدیل به یکی از مقاصد اصلی مسافر ان و گردشگر ان شده است لزوم بهره برداری از کمر بند برغان نقش اثر گذار در افزایش ایمنی، کاهش بار ترافیکی و سهولت رفت و آمد گردشگر ان خواهد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی البرز اظهار کرد: بر این اساس و به همت راهداری اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 437 میلیون تومان از محل اعتبار ات تملک دارایی استان به این پروژه اختصاص یافته که تا کنون 800 میلیون تومان آن جذب شده است.

او با اشاره این که تا کنون این پروژه 35 در صد پیشرفت فیزیکی داشته شرح داد: کمر بند برغان به طول یک کیلو متر از ابتدا روستا آغاز شده و بعد از محدوده روستا به خاتمه می رسد.

محمد در ادامه با توجه به اهمیت جایگاه راه های ارتباطی اضافه کرد: راه مناسب از جمله مؤلفه ها توسعه گردشگر پایدار بوده که در تسهیل عبور و مرور گردشگر ان، کاهش تصادفات و ساماندهی ترافیک به عنو ان یک ضرور ت مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

روستا برغان در 15 کیلو متر شمال غرب کرج جاذبه ها تاریخی و طبیعی بسیار را در خود جا داده و یکی از اصلی تر ین منطقه ها هدف گردشگر البرز محسوب می شود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1825

به "حل معضل جاده توریست برغان با تکمیل پروژه کمر بند ی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل معضل جاده توریست برغان با تکمیل پروژه کمر بند ی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید