راه هایی برای ارتقای مرورگر کروم

به گزارش سیلور 7، نبرد بین مرورگرهای اینترنت برای کسب لقب پر استفاده ترین، سال ها است که ادامه دارد و حالا مرورگر گوگل کروم توانسته از رقبای خود پیشی گیرد.

راه هایی برای ارتقای مرورگر کروم

1- Momentum

صفحهاول همیشگی گوگل کروم با لینک هایی از آدرس هایی که ما در طول روز بیشتر از همه بهآن ها سر می زنیم، یک صرفه جویی واقعی در وقت به شمار می آید. اما تنوع، هر از چندگاهی هم بد نخواهد بود و این درست همان زمانی است که Momentum وارد کار می گردد.تصاویر زمینه این اکستنشن در یک کلام بی نظیر هستند، اما آنچه جالب تر است پیغام هایروحیه بخشی بوده که هر بار برای شما به نمایش در می آیند و با فرستادن انرژی مثبتتلاش می نمایند تا کارایی شما را افزایش دهند. امکان ایجاد یک لیست از کارهایی که قصد دارید در طول روز انجام دهید، در بخش To Do نیز جالب توجه هستند. خبر خوباینکه برای بازگرداندن همه چیز به شرایط سابق، تنها به یک کلیک احتیاج خواهید داشت.

2- FVDDownloader

استفاده از این نرم افزار به شمااجازه می دهد تا با استفاده از دکمه دانلود کوچک اضافه شده به بخش بالا و درستراست مرورگر خود، هر ویدیویی را از صفحات وب مختلف بدون توجه به فرمت آن دانلودکنید. از آنجایی که قرار است این کار را در دنیای گوگل انجام دهید، امکان دانلودویدیوها از یوتیوب وجود نخواهد داشت.

3- GoogleDocs

ایناکستنشن یکی از موارد لازم است که هر کسی باید روی مرورگر خود به صورت نصب شدهداشته باشد. از طریق GoogleDocs شما نه تنها می توانید اسناد متنی، world، powerpoint و Excel را باز نموده و حتی مورد ویرایش هم قرار بدهید، بلکه قادر خواهیدبود فایل های جدیدی را هم به وجود آورده و به صورت مشترک با همکاران خود روی آن هاکار کنید. فرایند پیشرفت پروژه را آنالیز نموده و کارهایی از این دست فراموش نکنیدبرای تمامی این کارها تنها به یک اتصال اینترنتی نیا خواهید داشت.

4- WeatherWatcher Live

اینهم یک اکستنشن کاربردی دیگر که به سرعت می تواند جای اپلیکیشن هواشناسی را دردستگاه شما بگیرد. آیکون کوچک اضافه شده به گوشه آدرس بار مرورگر همیشه اطلاعاتیمانند دمای هوا و شرایط هوا را برای شما به نمایش می گذارد اما اگر این هم کافینیست خیلی ساده می توانید با یک کلیک ساده روی آن، از داده های بیشتری مانند متوسطدمای روز، میزان رطوبت، سرعت باد و مواردی از این دست را هم به سرعت از جلوی چشمخود عبور بدهید.

5- HistoryTrends

ایناکستنشن، داده های مربوط به بخش تاریخچه وب گردی های شما را به صورت نمودارهاییگرافیکی و زیبا به نمایش در می آورد که با یاری آن قادر خواهید بود اطلاعات زیادیدر مورد عادت وب گردی خود و اینکه وقت و ترافیک داده ای خود را بیشتر در کدام سایت هامصرف می کنید به دست بیاورید. داده های به ظاهر ساده ای که می تواند برای بسیاریاز ما تکان دهنده نیز باشد. اینکه در یک ماه گذشته چند ساعت را پای شبکه اجتماعیصرف نموده اید یا مشغول دنبال کردن اخبار مربوط و نامربوط در وب سایت های خبری بوده اید،شاید شما را هم در زمینه اتلاف وقت آنلاین به فکر فرو ببرد و ما را به منطقی ترکردن عادت هایمان در وب گردی ترغیب کند.

منبع: مجله نوآور/ chrome extension

منبع: setare.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 929

به "راه هایی برای ارتقای مرورگر کروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه هایی برای ارتقای مرورگر کروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید