رویداد شتاب گردشگری و هتلداری در کرمان برگزار می گردد

به گزارش سیلور 7، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان #کرمان از برگزاری رویداد شتاب #گردشگری و #هتلداری با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان در این استان اطلاع داد.

رویداد شتاب گردشگری و هتلداری در کرمان برگزار می گردد

به گزارش دنیای سفر رضا بردبار در رابطه با این رویداد بیان نمود: این استارت آپ به صورت مجازی و در محورهایی همانند گردشگری معنوی، گردشگری علمی، گردشگری فرهنگی، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری الکترونیک، اکوتوریسم و هتلداری برگزار می گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اضافه کرد: مهلت ارسال ایده تا 27 بهمن ماه 1400 است و زمان برگزاری این رویداد گردشگری 4 اسفندماه سالجاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه لینک برگزاری این رویداد در وب سایت https://www.uast.ac.ir/fa است بیان نمود: علاقه مندان برای ثبت ایده خود می توانند به لینک http://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/560/mahan مراجعه نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: بعلاوه علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 32611049-034 و 09369145796 تماس حاصل نمایند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2008

به "رویداد شتاب گردشگری و هتلداری در کرمان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد شتاب گردشگری و هتلداری در کرمان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید