سهم دانشگاه ها از پژوهشگران برتر حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و هنر چقدر است؟

به گزارش سیلور 7، سهم دانشگاه ها از پژوهشگران برتر در حوزه های موضوعی علوم انسانی و اجتماعی و هنر مستخرج از ISC منتشر شد.

سهم دانشگاه ها از پژوهشگران برتر حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و هنر چقدر است؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، یکی از وظایف اصلی پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام فراهم آوردن امکان شناسایی و آنالیز ضریب نفوذ تولیدات علمی دانشمندان و محققان است. تحقق این هدف در وهله اول به وسیله توسعه منابع اطلاعاتی و پایگاه های داده جامع از تولیدات علمی این دانشمندان میسر می گردد.

مطابق آمار های اعلام شده در این خصوص در کل کشور سهم هر یک از دانشگاه ها از پژوهشگران پراستناد برتر در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و هنر به این توضیح است: دانشگاه تهران با 23 نفر، دانشگاه تربیت مدرس با 14 نفر، دانشگاه علامه طباطبایی با 8 نفر، دانشگاه شیراز با 5 نفر، دانشگاه های اصفهان و تبریز هر کدام با 4 نفر، دانشگاه های شهید بهشتی و محقق اردبیلی هرکدام با 3 نفر، دانشگاه های بوعلی سینا و فردوسی مشهد هر کدام با 2 نفر دارای بیشترین تعداد پژوهشگر پراستناد برتر در 12 رشته مختلف علوم انسانی، اجتماعی و هنر و معماری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 822

به "سهم دانشگاه ها از پژوهشگران برتر حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و هنر چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم دانشگاه ها از پژوهشگران برتر حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و هنر چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید