سیم کارت هوشمند وارد بازار تلفن همراه شد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل مداوم و اتصال اتوماتیک به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با دارا بودن قابلیت آنتن دهی هوشمند با کیفیت ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می نماید و بر این اساس، گسترده ترین و بهینه ترین پوشش شبکه های 3G و4G/LTE تلفن همراه را برای مشترکین سیم کارت های خود، فراهم می نماید.

سیم کارت هوشمند وارد بازار تلفن همراه شد

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

براساس این گزارش و با پیاده سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می شوند و بهترین کیفیت و گسترده ترین پوشش فناوری های 3G، 3.75G،4G/LTE و 4.5G کشور را در هر منطقه تجربه خواهند کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم کارت های هوشمند شاتل با پوشش سراسری3G و4G و پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند علاوه بر نمایندگان فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا به وسیله شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم کارت را درب منزل خود انجام دهند.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 پیروز به دریافت پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، پیروز به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری شاتل موبایل شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش شماره 0998 و کد 1 در سراسر کشور ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 802

به "سیم کارت هوشمند وارد بازار تلفن همراه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم کارت هوشمند وارد بازار تلفن همراه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید