شهرهای کوچک و زیبای کبک را بشناسید

به گزارش سیلور 7، کبک بزرگ ترین استان در کانادا است و به علت جاذبه های طبیعی مانند جنگل ها، دره ها و کوه ها معروفیت زیادی دارد. شهرها و دهکده های زیادی در سراسر این استان پراکنده شده اند. اگر قصد دارید به کانادا سفر کنید، این بار از مونترال و کبک فراتر بروید و زیباترین شهرهای کبک را در مجله گردشگری خبرنگاران بخوانید.

شهرهای کوچک و زیبای کبک را بشناسید

زیباترین دهکده ها و شهرهای کبک

نوتردام دو پورتاژ

نوتردام دو پورتاژ درمنطقه با سن لوران در کبک قرار گرفته است و یکی از زیباترین دهکده های این استان به شمار می رود. این دهکده مجذوب نماینده سال ها است که مکان محبوب مردم برای مسافرت و تعطیلات است. طبیعت زیبا و معماری های قدیمی از جاذبه های این دهکده هستند. جاذبه های گردشگری کبک

سن پاکوم

سن پاکوم یکی دیگر از دهکده های بسیار زیبای کبک در منطقه با سن لوران است که در میان تپه های اوت پی و رودخانه اوئل واقع شده است. در این دهکده می توانید چشم انداز ها شگفت انگیز زیبایی از طبیعت را ببینید. یکی از ویژگی های شاخص این دهکده، معماری های تاریخی، مسیرهای پیاده روی و کوهنوردی است که گردشگران را به اعماق زندگی روستایی این مردم می برد. دو دهکده زیبای دیگر در همین منطقه کامو راسکا و کاکونا نام دارند.

استنستید

در مرز کبک و ورمانت، شهر کوچک و زیبای استنستید قرار گرفته است. این شهر در دهه 1990 به وسیله مردم نیوانگلند تاسیس شد. پس از ورود اروپایی ها این منطقه محل زندگی آبناکی ها از مردم بومی منطقه بود. این شهر دارای ساختمان های تاریخی زیادی است که نشان دهنده توسعه این شهر در طول تاریخ هستند. خیابان اصلی این شهر به نام دافرین با داشتن ساختمان های گوناگون، کلیساها و اداره پست یک موزه محسوب می شود. سفر انفرادی به کانادا

لز ابولمان

لز ابولمان در یک دهانه شهاب سنگی به قطر 100 کیلومتر واقع شده است. این شهر کوچک که در منطقه شارلوو واقع شده است، از سال 1900 یکی از مقاصد محبوب برای سفر و تعطیلات است. این شهر در ارتفاع 200 متری از رودخانه سن لوران قرار گرفته و دارای گالری های هنری زیادی است. اقامتگاه های این شهر چشم انداز زیبایی از شهر کبک را پیش چشم شما قرار می دهند. از این منطقه می توانید رودخانه و کشتی هایی را که به سمت اقیانوس می فرایند ببینید.

سن میشل دو بلشاس

در فاصله 30 کیلومتری از شهر کبک و در کناره های رودخانه ی سن لارن، شهر زیبا و کوچک سن میشل دو بلشاس قرار گرفته است. طبیعت زیبا و کوه های لارنشن مجذوب نمایندهیت خاصی به این شهر بخشیده اند. جمعیت سن میشل دو بلشاس حدود 1800 نفر است و خانه های چوبی آن برگرفته از استایل نئوکلاسیک قرن نوزدهم میلادی ساخته شدند. گردشگران می توانند در این شهر به قدم زدن بپردازند و از کارگاه های هنرمندان، کلیساهای قدیمی، تئاترهای تابستانه و مغازه های کوچک تماشا نمایند. کبک را بیشتر بشناسیم

متیس سور مر

این شهر در نزدیکی ساحل قرار گرفته و در سال 1850 به وسیله اسکاتلندی ها تاسیس شد. در طول قرن نوزدهم، این شهر محل زندگی اشراف زادگان انگلیسی بود و آن ها ویلاهای تابستانه با سبک ویکتوریایی و چندین کلیسا بنا کردند. جمعیت این شهر حدود 600 نفر است. این شهر در 350 کیلومتری از شهر کبک واقع شده و چشم انداز ها دریایی آن معروفیت زیادی دارد.

شامپلن -قدیمی تر ین شهرهای کبک

این شهر یکی از قدیمی تر ین شهرهای کبک است و اولین فرانسوی ها در سالهای 1664 تا 1665 به این مکان آمدند. در طول قرن نوزدهم این منطقه به مقصدی برای سرگرمی و استراحت تبدیل شد. اکنون بیش از 200 ساختمان تاریخی از جمله کلیساهای قدیمی در این شهر به چشم می خورد که قدمت بعضی از آن ها به دهه 1670 باز می شود.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1955

به "شهرهای کوچک و زیبای کبک را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای کوچک و زیبای کبک را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید