بازسازی ساختمان: عکس نمادین فریدا کالو به طور کامل با استفاده از سنگریزه های رنگارنگ بازسازی شد

به گزارش سیلور 7، با مهارت و دست های هنرمند جاستین بیتمن، سنگریزه ها هم جان می گیرند و می توانند به پرتره ها و آثار هنری تبدیل شوند. این هنرمند بریتانیایی در چیدمان سنگریزه ها برای خلق آثار هنری با موضوع تاریخ هنر و زندگی شخصیت ها، تخصص دارد. یکی از آخرین چیدمان های او، پرتره نمادین هنرمند مکزیکی -فریدا کالو- را با استفاده از صدها سنگ با مقدار های مشابه زنده نموده است.

بازسازی ساختمان: عکس نمادین فریدا کالو به طور کامل با استفاده از سنگریزه های رنگارنگ بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

از دور، این موزاییک نفیس همان تأثیری را دارد که بعضی از آثار هنری مدرن دارند. این اثر از دور واقع گرایانه به نظر می رسند و وقتی از نزدیک نگاه می نمایند امپرسیونیستی تر به نظر می رسند.

برای این کار، بیتمن سنگ های متعددی با رنگ های مختلف را در مکان های کلیدی چهره قرار می دهد تا به نرمی و دقت چهره فریدا کالو را مدل سازی نمایند. او سنگ های تیره تر را در نواحی ای مانند مو، لباس و زیر بینی و سنگ های روشن تر را به قسمت هایی که نور به آن ها برخورد می نماید، مانند پیشانی و چانه اختصاص داده.

در حالی که بعضی از کارهای قبلی بیتمن از سنگ های بزرگ تری استفاده می کردند، در این قطعه، او از سنگ ریزه های بسیار ظریف تری بهره برده.

او از سنگ های با میزان و رنگ مشابه برای پر کردن پس زمینه این پرتره استفاده نموده. به این ترتیب، زمانی که از سنگ های قسمت خود پرتره با رنگ های ظریف تر و طلایی به سمت محیط اثر هنری می رویم و بافت بزرگ و ناهموارتر سنگ های حاشیه را می بینیم، یک پرتره در یک قاب تداعی می گردد.

چند اثر دیگر او:

اینستاگرام او

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2089

به "بازسازی ساختمان: عکس نمادین فریدا کالو به طور کامل با استفاده از سنگریزه های رنگارنگ بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: عکس نمادین فریدا کالو به طور کامل با استفاده از سنگریزه های رنگارنگ بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید