غول استقلال برای دیدار بزرگ هفته آماده می گردد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران بعد از پشت سر گذاشتن چند بازی خوب و 5 پیروزی متوالی در جام حذفی و لیگ برتر، به دیداری حساس مقابل حریفی سرسخت به اسم تراکتور رسیده اند. دیداری که نتیجه آن در معادلات صدر جدول هم تاثیرگذار است.

غول استقلال برای دیدار بزرگ هفته آماده می گردد

شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت تیم استقلال که در هفته سوم دچار آسیب دیدگی از ناحیه دنده شد و چند بازی این تیم را از دست داد، با پشت سرگذاشتن مصدومیت به شرایط بازی رسید و در دیدار قبلی این تیم مقابل پارس جنوبی هم دقایقی فرصت بازی پیدا کرد تا معین گردد به طور کامل آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است.

دیاباته این روزها در تمرینات آبی پوشان حضوری فعال دارد و می کوشد از نظر بدنی نیز خود را به شرایط ایده آل رسانده تا برای دیدار مقابل تراکتور از هر نظر آماده باشد.

مهاجم 31 ساله و اهل کشور اقتصادی تیم استقلال در این فصل هنوز پیروز به گلزنی نشده و تنها روی تک گل این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم که توسط قائدی به ثمر رسید تاثیر داشت و در نقش سازنده گل ظاهر شد.

دیدار دو تیم استقلال و تراکتور از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18 روز آدینه 10 آبان در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 594

به "غول استقلال برای دیدار بزرگ هفته آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول استقلال برای دیدار بزرگ هفته آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید