محدودیت سفر به خوزستان و استان های شمالی، ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است؟

به گزارش سیلور 7، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اعمال محدودیت در سفر به خوزستان و استان های شمالی اطلاع داد.

محدودیت سفر به خوزستان و استان های شمالی، ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است؟

فارس: سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین جزئیات تردد با توجه به شرایط کرونایی اظهارداشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار دریافت تعدادی از شهرهای استان خوزستان در شرایط قرمز ، ورود پلاکهای غیربومی و خروج پلاکهای بومی از این شهرهای استان خوزستان ممنوع شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توضیح داد: ورود خودروهای شخصی به استان های شمالی با شرایط زرد و شهرهای مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

وی گفت:محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت 21 تا 3 بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

سرهنگ شیرانی به تحلیل و پیش بینی هواشناسی پرداخت و گفت: بارش برف و باران از 21 تا 23 اسفند در بیشتر محورها و ارتفاعات استان های همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و کرمانشاه ، سمنان ، گلستان پیش بینی شده است.

وی اضافه نمود: طبق تحلیل هواشناسی در همین بازه زمانی در بیشتر محورهای استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل، گیلان، کردستان، قزوین،زنجان، تهران، البرز و مازندران نیز بارش جریان دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1566

به "محدودیت سفر به خوزستان و استان های شمالی، ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت سفر به خوزستان و استان های شمالی، ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید