محمد صلاح به رکورد رونالدو رسید

به گزارش سیلور 7، ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول با گلزنی برابر ولورهمپتون با رکورد گلزنی ستاره سابق منچستریونایتد در لیگ برتر برابری کرد.

محمد صلاح به رکورد رونالدو رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول یکشنبه شب در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروز شد با نتیجه 4 بر صفر ولورهمپتون را در استادیوم آنفیلد شکست دهد. گل اول این بازی را محمد صلاح ستاره مصری این تیم در دقیقه 24 به ثمر رساند.

این هشتاد و چهارمین گل محمد صلاح در رقابت های لیگ برتر انگلیس بود و از این نظر با رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در لیگ جزیره برابری کرد.

رونالدو زمانی که برای منچستر یونایتد بازی می کرد در 196 بازی 84 گل به ثمر رساند، اما صلاح این تعداد گل را در 131 بازی وارد دروازه حریفان نموده است.

از طرف دیگر این پنجاه و دومین گل صلاح در استادیوم آنفیلد بود. در بین مهاجمان 5 لیگ عظیم اروپا او پس از لیونل مسی ستاره بارسلونا و رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ سومین بازیکنی است که بیشترین گل را در یک استادیوم به ثمر رسانده است.

لیونل مسی در نیوکمپ 63 گل زده و رابرت لواندوفسکی نیز در استادیوم آلیانز آرنا 59 گل به ثمر رسانده است.

همچنین بازیکن سابق تیم های چلسی و بازل سوئیس از سال 2017 که به انگلیس بازگشته روی 111 گل نقش داشته است، او 82 گل به ثمر رسانده و 29 پاس گل داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1413

به "محمد صلاح به رکورد رونالدو رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد صلاح به رکورد رونالدو رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید