معرفی هتل 5 ستاره فرمونت پسیفیک ریم ونکوور کانادا

به گزارش سیلور 7، این هتل لوکس، در ژانویه سال 2010 در ونکوور افتتاح شد و نمای زیبایی رو به آب، بندر کورال و کوه های نورث شور دارد. در این هتل امکانات گوناگونی نظیر یک باشگاه بدنسازی به مساحت 370 متر مربع، نشیمن مشترک و اتاق هایی با تجهیزات بالا موجود است. در متن زیر ویژگی هایی مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور Fairmont Pacific Rim Hotel تا دیدنی های ونکوور را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا این خصوصیات را مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره فرمونت پسیفیک ریم ونکوور کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور

پارکینگ هتل روزانه هزینه ای مجزا دارد و برای استفاده، احتیاجی به رزرو قبلی نخواهید داشت. در بخش پذیرش، راهنمای گردشگری هتل فرمونت پسیفیک آماده پاسخگویی به شماست، انبار چمدان و دستگاه ATM موجود است و کارمندان میز پذیرش شبانه روزی کار می نمایند. خدمات شست و شوی هتل شامل اتوکشی، اتوشویی، واکس کفش و خشکشویی هستند و یک بخش مشترک نشیمن و تماشای تلویزیون برای مهمانان تهیه شده است.

اینترنت، تجهیزات ارسال فکس، کافی نت و مراکز برگزاری کنفرانس، از دیگر امکانات رفاهی هتل هستند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می باشد و ورود حیوانات خانگی مجاز است که البته هزینه مجزایی بابت آن باید پرداخت نمایید. فروشگاه های مختلف، اجاره ماشین، آسانسور و امکان بسته بندی ناهار موارد مهم دیگر هستند.

کارکنان هتل به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور

در تراس آفتابگیر هتل می توانید استراحت کنید و همچنین پیشنهاد می گردد که به فضای بیرونی رفته و در استخر روباز شنا کنید. در کنار استخر تخت و میز و جایگاه چیده شده و همچنین چترهای آفتابگیر نیز وجود دارد. سونای خشک، سونای بخار و باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات تفریحی هتل است. خدمات زیبایی گوناگونی در هتل برگزار می گردد که می توانید برای آن به بخش مربوطه مراجعه کنید. این هتل عصرها تفریحات گوناگونی فراهم نموده است که مانند نمایش های گوناگون هستند. در صورت تمایل می توانید از هتل دوچرخه کرایه نموده و به گشت و گذار بپردازید.

رستوران های هتل

  • کافه جیووانی (Giovanni café): این کافه دنج و صمیمی صبحانه، ناهار و میان وعده سرو می نماید که تخصصش در غذاهای ایتالیا است.
  • کافه لابی: فضای دلنشین این کافه جای خوبی برای استراحت است که می توانید برای یک نوشیدنی دلچسب از آن بهره ببرید.
  • رستوران بوتانیست (Botanist): فضای پر جنب و جوش این رستوران دارای مجموعه ای از بخش های متنوع است: باغ، اتاق ناهار خوری و …؛ که همه با الهام از باغ های گیاه شناسی طراحی شده اند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور همگی تلویزیونی دارند که کانال های جهانی و شبکه های دیجیتالی را پوشش می دهد. در صورتی که بخواهید، فیلم های روز جهان برایتان نمایش داده خواهد شد. فضای همه آن ها با تهویه مطبوع دلچسب شده، تنظیم دمای اتاق دست شماست و روزانه تمیز می گردند. سرویس حمام اتاق های هتل دارای لوازم کامل بهداشتی-آرایشی کاملی نظیر شامپو، صابون، حوله و سشوار می باشند و حمام دارای وان و دوش مجزا است. اگر وسایل قیمتی دارید و یا نگران پول هایتان هستید، می توانید آن ها را در گاوصندوقی که اندازه لپ تاپ هم می گردد، بگذارید.

اینترنت وای فای در اتاق ها موجود می باشد که هزینه جداگانه ای دارد و لوازم دیگر شامل داک استیشن آیپاد، اتو و میز اتو، میز کار و پرده های ضخیم است. یخچال کوچکی موجود است که خوراکی هایی داخل آن گذاشته شده که هزینه این خوراکی ها، خارج از مبلغ اتاق تان در نظر گرفته خواهند شد.

سرویس خواب موجود در اتاق بسیار با کیفیت می باشد که با تشک های دوبل پوشیده شده است. اگر هوس یک نوشیدنی گرم کردید، حتما احتیاجی نیست که به رستوران یا کافه بروید، چرا که یک اسپرسو ساز برای شما قرار داده شده است. آخرین مورد سرویس پذیرایی در اتاق 24 ساعته و نظافتی است که روزانه آنجام می گیرد.

انواع اتاق های هتل

هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور اتاق های بسیار گوناگونی دارد که در ادامه بخشی از آن ها را برایتان آورده ایم.

  • اتاق فیرمونت سیتی ویو: این اتاق ها 37 متر مربع هستند که می توانند دو تخت تک نفره و یا یک تخت دونفره سوپر کینگ داشته باشند.
  • اتاق سیگنچر اوفورو: این اتاق ها 42 متری هستند که یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق دولوکس سیتی ویو: مساحت آن ها 37 متر مربع است که یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره دارند.
  • سوئیت پول ویو: 88 متر مربع مساحت آن هاست که یک تخت دونفره کینگ دارند.
  • اتاق دولوکس پول ویو: 37 متر مربع هستند و دو تخت تک نفره یا یک تخت دونفره کینگ دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های ونکوور

  • المپیک کالدرون: 200 متر از شما دورتر است که پیاده، 1 دقیقه ای به آن خواهید رسید.
  • فیرمونت فاترفرونت: 400 مسافت آن را با 3 دقیقه پیاده روی، طی خواهید کرد.
  • خیابان رابسون: 500 متر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی 3 دقیقه شما را ببرد و پیاده تنها 10 دقیقه زمان می برد.
  • گالری هنر ونکوور: این جاذبه در مسافت 600 متری قرار گرفته است که پیاده برای رسیدن به آن حدود 13 دقیقه زمان احتیاج دارید و با تاکسی 5 دقیقه ای خواهید رسید. با اتوبوس 12 دقیقه ای می رسید.
  • کلیسای جامع کرایست: 600 متر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید 10 دقیقه و با تاکسی، 2 دقیقه زمان احتیاج است.
  • اسکله لوندزدیل: برای رفتن به این اسکله 5.4 کیلومتر را باید طی کنید. پیاده روی تا آنجا 30 دقیقه و تاکسی هم 20 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با اتوبوس دریایی بروید، 22 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پسیفیک کولیزیوم: از این جاذبه 5.4 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی این راستا را 11 دقیقه ای طی می نماید. اگر تصمیم گرفتید که با اتوبوس بروید، 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پل معلق کاپیلانو: تا این پل، حدودا 6.1 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 12 دقیقه ای، اتوبوس 40 دقیقه ای می رساند.
  • ساحل جریچو: این ساحل تا شما 6.4 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 16 دقیقه ای و با اتوبوس، 45 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: تا شما 9.6 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 20 دقیقه ای طی می نماید. توسط اتوبوس 1 ساعت و اگر ترکیب اتوبوس و مترو را انتخاب کنید نیز همین زمان در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: با هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور تقریبا 11.2 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 20 دقیقه ای و مترو 40 دقیقه ای خواهید رسید.

موقعیت هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ونکوور، کانادا پلیس وِی

1038 Canada Place Way, V6C 0B9 Vancouver, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 198

به "معرفی هتل 5 ستاره فرمونت پسیفیک ریم ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره فرمونت پسیفیک ریم ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید