موافقت کمیسیون تلفیق با اصلاح تعرفه حامل های انرژی تاسیسات گردشگری

به گزارش سیلور 7، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی با اشاره به موافقت کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اصلاح تعرفه حامل های انرژی تاسیسات گردشگری، ابراز امیدواری کرد که زمان آنالیز لایحه بودجه 1401 در صحن مجلس نیز تصویب و گازبهای تاسیسات گردشگری متناسب با تعرفه خدمات محاسبه گردد.

موافقت کمیسیون تلفیق با اصلاح تعرفه حامل های انرژی تاسیسات گردشگری

به گزارش دنیای سفر از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر شالبافیان گفت: پیرو آنالیز های صورت گرفته درباره تعرفه حامل های انرژی در سه ماه گذشته معین شد بعضی از حامل های انرژی تاسیسات گردشگری خصوصا گاز افزایش چشم گیری داشته است.

معاون گردشگری محاسبه تعرفه گاز صنعت گردشگری بر اساس میانه نرخ خوراک پتروشیمی در قانون بودجه 1400 را علت این افزایش بها مطرح نمود و اضافه نمود: این دغدغه را به مسئولان منعکس کردیم و نمایشگاه گردشگری هم فرصتی فراهم کرد که مسئولان ذیربط دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت مستقیم در جریان مسائل ذی نفعان گردشگری قرار بگیرند.

وی آنالیز لایحه بودجه 1401 را فرصت مناسبی برای اصلاح قانون در این رابطه دانست و گفت: طی این مدت نسبت به مطلع سازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مکاتبات و رایزنی های لازم انجام و اطلاعات کارشناسی به کمیسیون تلفیق ارائه شد. خوشبختانه متن کارشناسی جزو آخرین مصوبات این کمیسیون بود که چهارشنبه 20 بهمن ماه تصویب شد.

معاون گردشگری کشور ابراز امیدواری کرد که این موضوع زمان آنالیز لایحه بودجه 1401 در صحن نیز مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و همه تاسیسات گردشگری بتوانند متناسب با تعرفه خدمات گازبهای خود را پرداخت نمایند.

تعرفه های خاص گردشگری تعریف می گردد

شالبافیان به پیشنهادی مبنی بر تعرفه های خاص گردشگری اشاره نمود و اضافه نمود: پیشنهادی را بر اساس تبصره دو و سه بند الف ماده 100 قانون برنامه ششم به دولت ارائه کردیم که هفته گذشته در کمیسیون مالی دولت آنالیز شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به موافقت با تعریف تعرفه هایی تحت عنوان تعرفه های خاص گردشگری در نظام اداری کشور، ادامه داد: امیدواریم در صحن هیئت دولت هم این موضوع تصویب و حوزه گردشگری بتواند به صورت مستقل از این تعرفه های خاص گردشگری بهره مند گردد.

برخورداری صنعت گردشگری در زمینه حامل های انرژی و بعلاوه هزینه ها و تعرفه های مربوط به آب و دفع فاضلاب یکی از موارد این آیین نامه پیشنهادی بود که معاون گردشگری کشور به آن اشاره نمود.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2083

به "موافقت کمیسیون تلفیق با اصلاح تعرفه حامل های انرژی تاسیسات گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت کمیسیون تلفیق با اصلاح تعرفه حامل های انرژی تاسیسات گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید