موتورولا ریزر 3 شاید اولین گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشد

به گزارش سیلور 7، موتورولا ساعاتی قبل پوستر جدیدی را منتشر کرده است. در مرکز این پوستر می توانید چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را مشاهده کنید. در بخش پایینی پوستر شاهد یک گوشی تاشو هستیم که نور خارج شده از نمایشگر آن، چیپست را در مرکز توجه قرار داده است. اگرچه در این طرح به طور مشخص به نام گوشی تاشوی موردنظر اشاره نشده، ولی بر اساس گزارش ها، این شرکت فقط مشغول ساخت یک گوشی تاشو به نام موتورولا ریزر 3 است.

موتورولا ریزر 3 شاید اولین گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشد

به همین علت به نظر می رسد موتورولا قصد دارد برای این گوشی تاشو از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کند. هنوز در رابطه با این گوشی گزارش های زیادی منتشر نشده ولی اگر این مشخصه عملی شود، احتمالا به عنوان اولین گوشی تاشوی مجهز به این تراشه راهی بازار خواهد شد.

گفتنی است موتورولا که زیرمجموعه لنوو واقع شده است، قرار است اولین گوشی مبتنی بر این تراشه را راهی بازار کند که البته گوشی موردنظر از نوع تاشو نخواهد بود. اما با توجه به روابط گسترده تجاری بین موتورولا و کوالکام، ممکن است در آینده نزدیک شاهد عرضه ریزر 3 با این تراشه باشیم.

مدتی قبل اولین تصویر واقعی از گوشی ریزر 3 منتشر شد که طراحی آن تا حدی یادآور گلکسی زد فلیپ 3 است. دیگر مانند نسل های قبلی در بخش پایینی بدنه شاهد یک برآمدگی بزرگ نیستیم و در نتیجه بدنه در کل یکپارچه تر شده است. در این تصویر جزئیات چندانی از نمایشگر بیرونی پیدا نیست ولی در کل به نظر می رسد در مقایسه با زد فلیپ 3، از نمایشگر بیرونی بزرگ تری بهره می برد. همچنین در پنل پشتی هم برخلاف دو نسل قبلی، شاهد استفاده از دوربین دوگانه هستیم.

البته برخی افشاگران می گویند که موتورولا قصد دارد دو مدل از این گوشی را راهی بازار کند. یکی از این مدل ها دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 است و مدل دوم از نسخه پلاس این تراشه بهره می برد. در رابطه با تاریخ عرضه این گوشی هنوز با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم ولی احتمالا در تابستان سال جاری شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2128

به "موتورولا ریزر 3 شاید اولین گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا ریزر 3 شاید اولین گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید