هتل دلتا تورنتو

به گزارش سیلور 7، شهر تورنتو بزرگ ترین شهر کانادا و از قطب های مالی و گردشگری جهان است. تورنتو مرکز ایالت انتاریو و همچنین پر جمعیت ترین شهر کانادا است. این شهر چند ملیتی از مراکز مهم تجاری نیز است. این شهر پیشرفت های چشم گیری در سال های اخیر داشته است. تورنتو هتل های خوب و مدرنی نیز برای پذیرایی از گردشگران دارد. هتل دلتا تورنتو یکی از این هتل ها است.

هتل دلتا تورنتو

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

معرفی هتل دلتا تورنتو

هتل دلتا تورنتو در سال 2014 بنا شده است. این هتل در 46 طبقه 567 اتاق دارد. این هتل بین برج سی ان و استادیوم اسکوتیابانک قرار گرفته است. خیابان پیاده رو زیر زمینی شهر مستقیم از این هتل در دسترس است.

بنای این هتل روزی شهرداری تورنتو بوده است. این هتل 4 ستاره است. از امکانات این هتل می توان دسترسی به اینترنت، کافی نت و دستگاه فکس و فتوکپی را نام برد. از دیگر امکانات هتل خدمات برگزاری رویدادها با داشتن 13 اتاق جلسه و فضایی به اندازه 6528 متر مربع برای برقراری کنفرانس است.

برقراری تورهای گردشگری، مغازه هایی برای خرید هدیه و دکه روزنامه فروشی و خدمات ورزشی که به طور 24 ساعته هستند، از امکانات بی نظیر این هتل به شمار می روند. صبحانه با دریافت مبلغی برای مهمان ها سرو می گردد. استفاده از خشکشویی، خدمات حمل و نقل، صندوق امانات، انبار چمدان و پارکینگ اقامت در این هتل را راحت تر می نمایند. دستگاه خودپرداز نیز در لابی هتل در دسترس است. کارکنان هتل به زبان های پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی قادر به برقرار ارتباط با مهمان ها هستند.

امکانات تفریحی هتل دلتا تورنتو

برای افرادی که دوست دارند از اقامت خود در هتل لذت بیشتری ببرند امکانات تفریحی اهمیتی زیادی دارد. استخر سرپوشیده، جکوزی و سالن ورزشی از جمله امکانات تفریحی این هتل هستند. امکان انجام برخی از ورزش ها مثل بولینگ، دوچرخه سواری و زمین تنیس نیز وجود دارد. کافه هتل دارای محیطی است که می توان لحظات خوشی را در آن با نوشیدنی های خوش مزه اش سپری کرد. در رستوران های هتل نیز انواع غذاهای مدیترانه ای و غذاهای امریکایی سرو می شوند. رستوران ها با هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در خدمت مهمانان هتل هستند.

فاصله هتل دلتا تورنتو از جاذبه های دیدنی شهر

از مهم ترین مسائل در انتخاب هتل نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری است. خوشبختانه هتل دلتا تورنتو فاصله کمی با مکان های دیدنی شهر دارد و همین موضوع موجب کاهش هزینه رفت و آمد گردشگران می گردد.

فاصله این هتل تا ارکستر سمفونیک تورنتو تنها 500 کیلومتر است. در واقع، طی کردن این جهت با تاکسی 2 دقیقه زمان و با پای پیاده 6 دقیقه زمان احتیاج دارد. مرکز خرید تورنتو ایتان در 3 کیلومتری این هتل واقع شده است. با تاکسی در عرض 7 دقیقه و با مترو 9 دقیقه ای به این مرکز خرید دست خواهید یافت. برج سی ان در 300 متری هتل است. با تاکسی 2 دقیقه و با مترو 5 دقیقه به زمان احتیاج است تا به آن جا برسید.

گالری هنر هامیلتون، دانشگاه تورنتو، پارک کویینز و فرودگاه بین المللی جان مونرو هامیلتون نیز با این هتل فاصله کمی دارند و به راحتی می توان با تاکسی یا دیگر وسایل نقلیه عمومی به آن ها دسترسی داشت. یکی از مزایای این هتل دسترسی آسان آن به فرودگاه است که از دغدغه های بسیاری از گردشگران است.

در متن بالا درباره هتل دلتا تورنتو مطالبی گفته و درباره امکاناتی که این هتل در اختیار مهمان ها قرار می دهد توضیحاتی آورده شد. همچنین، درباره فاصله این هتل تا مکان های گردشگری مطالب مهمی به اطلاع گردشگران رسید.

منبع: دلتابان
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 260

به "هتل دلتا تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل دلتا تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دلتا تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید