واکنش معاون باشگاه سایپا به صحبت های علی دایی، ذهنیتی از او ندارم

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، علی دایی بعد از برد تیم فوتبال سایپا مقابل ذوب آهن به شدت از مسائل اقتصادی باشگاه سایپا گلایه کرد و گفت مدیرعامل و معاونی که به این باشگاه آمده اند (مصطفی مدبر و محمدعلی ترکاشوند) با او مشکل دارند. مسائل سایپا به قدری علی دایی را در تنگنا قرار داده است که وی عنوان نمود در انتظار خاتمه فصل و فرار از این تیم است.

واکنش معاون باشگاه سایپا به صحبت های علی دایی، ذهنیتی از او ندارم

صحبت دایی درباره مسئله ای که معاون باشگاه با او دارد در ظاهر به دوران حضور ترکاشوند در پرسپولیس بر می گردد؛ زمانی که علی اکبر طاهری مدیرعامل و ترکاشوند معاون پرسپولیس بودند و برای پرداخت مطالبات علی دایی از این تیم به مشکل خوردند.

ترکاشوند درباره گلایه های علی دایی به خبرنگاران گفت: چرا باید با علی دایی مشکل داشته باشم؟ ما حتی برای تماشای چند بازی به استادیوم رفتیم ولی این مسابقه چون شهرستان بود نرفتیم.

وی درباره اینکه دایی عنوان نموده بازیکنانش 50 درصد قراردادشان را گرفته اند، توضیح داد: مگر پرداختی تیم های دیگر چقدر بوده است. تیم های دیگر هم در حد 50 یا 60 درصد پرداختی داشته اند.

معاون باشگاه سایپا درباره اینکه گویا مسائل شما و دایی به دلیل ذهنیتی است که از پرسپولیس بر جای مانده است، تاکید نمود: بنده اصلاً ذهنیتی از آقای دایی ندارم. ایشان از دوستان قدیمی من است که دوستش دارم. حتی پیش از پرسپولیس با علی دایی رفیق بودم.

ترکاشوند ادامه داد: ما حتی جلسه ای با علی دایی داشتیم و آقای مدبر بیان کرد مسائل رفع می گردد. در این جلسه مدیرعامل باشگاه گفت که تیم های دیگر هم در حد 30 یا 40 درصد پرداختی داشته اند. هرچند که قرار است هفته آینده بخشی از قراردادها را پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 193

به "واکنش معاون باشگاه سایپا به صحبت های علی دایی، ذهنیتی از او ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معاون باشگاه سایپا به صحبت های علی دایی، ذهنیتی از او ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید