تور بمبئی: پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی، بزرگترین پارک آبی هند

به گزارش سیلور 7، آشنایی با پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی

شهر بمبئی، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور هند است که در آن زبان هندی به معنای ساحل خوب معنا می گردد. این نام را پرتغالی های بر روی آن نهادند، البته بعدها نام آن به مومبای تغییر کرد اما در بسیاری از نقاط دنیا از جمله ایران همچنان این شهر را با نام بمبئی می شناسند. تضاد و تناقض و اختلاف شدید طبقاتی در این شهر بسیار به چشم می خورد، همه چیز به جز اقامت در هتل های آن مقرون به صرفه است. در این مطلب از مجله گردشگری قصد داریم تا درباره پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی که یکی از جاذبه های گردشگری و سرگرمیی این شهر است که هواداران بسیاری در بین هندی ها و خارجی ها دارا می باشد و جوایز بین المللی را دریافت نموده است؛ در هر حال فرقی نمی کند با چه انگیزه ای راهی بمبئی شده اید، حتما یک روز را برای سرگرمی در پارک آبی واتر کینگدم کنار بگذارید. برای آشنایی کامل با پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی در ادامه همراه با ما باشید.

تور بمبئی: پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی، بزرگترین پارک آبی هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی یکی از برترین و بزرگترین پارک های آبی در کشور هند است که هواداران زیادی داراست و در میان برترین پارک های آبی آسیا این پارک در رده پنجم قرار گرفته است. این پارک امکانات خوبی دارد و بزرگترین استخر موج دنبا را شامل می گردد. زمانی که به بازدید از این پارک می روید بزرگترین استخر موج جهان را شاهد خواهید بود که این می تواند تجربه ای لذت بخش برایتان به شمار بیاید. جالب است بدانید گرچه این پارک آبی درون شهر بمبئی قرار ندارد، اما راستا دسترسی به واتر کینگدم هم می تواند خودش یک ماجراجویی تمام عیار باشد چرا که امکان تجربه یک قایق سواری هیجان انگیز را دارید.

زمانی که شما واتر کینگدم را برای تفریحات خودتان در شهر بمبئی انتخاب می کنید باید این انتظار را داشته باشید که مجموعه ای از برترین و متنوع ترین امکانات در مقابل شما خواهد بود. این مجموعه تفریحی در محوطه ای با وسعت 89 هزار مترمربع ساخته شده است که در آن مجموعه ای از بازی های آبی هیجان انگیز مانند سرسره پرشیب کوستر و سرسره پر پیج و خم آمازون را در خود جای داده است؛ واتر کینگدم در مجموع بیش از 30 بازی و سرسره مختلف دارد که بزرگترین استخر موج جهان یکی از آن موارد است.

آشنایی با بازی های پارک آبی واتر کینگدم

همانطور که گفتیم این پارک در فضایی 89 هزار مترمربعی ساخته شده که در آن 39 بازی مختلف برای کسانی که به فعالیت های هیجان انگیز علاقه دارند تعبیه شده است. در این جا ما به معرفی برترین بخش ها و بازی های واتر کینگدم می پردازیم و قدری با حس و حالش آشنا می شویم:

  • سرسره کوستر |Coster

ما پیشنهاد می کنیم که تفریح خودتان را در پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی با یکی از هیجان انگیزترین تفریحات مهم که طعم واقعی آدرنالین را برایتان ایجاد می نماید شروع کنید. کوستر با شیب بسیار و سرعت قابل توجهی که دارد شما را وسوسه می نماید تا لحظاتی پرهیجان را تنها در چند ثانیه به خاطر بسپارید. زمانی که از این سرسره پایین می آیید، هفت شیب پیاپی و غافلگیرکننده در انتظارتان است که درمجموع سرعت شما را تا 64 کیلومتر برساعت بالا می برد. این بخش از پارک هیجان بسیار بالایی دارد و مناسب برای استفاده بزرگسالان است.

  • ماجراجویی در آمازون | Adventures Amazonia

یکی دیگر از بخش های هیجان انگیزی که در پارک آبی واترکینگدم در انتظار شما است و شگفتی های ویژه ای را برایتان فراهم می آورد، ماجرایی در آمازون است که سرسره های جذابی چون فیل سافاری، راک اند رول سافاری و سافاری مار از جمله امکانات تفریحی است که برایتان لحظات خوشی را به ارمغان خواهد آورد. سطح هیجان این بخش معمولی است برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد.

  • بخش گرداب | THE LAGOON

برای وقت گذرانی و تجربه هیجان هایی با سطح میانه می توانید به بخش گرداب در پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی بروید و در بزرگترین استخر هند که وسعتی به مقدار 3000 مترمربع در برگرفته است. البته تمام جذابیت بخش گرداب، در استخر بزرگش خلاصه نمی گردد و 10 سرسره برای وجه هیجانی پارک، 3 سرسره مخصوص آدرنالین بازها، 4 سرسره خانوادگی و سرسره کودک در بخش گرداب واقع شده است. در این قسمت یک فیل آب پاش را خواهید دید که بیش از 500 لیتر آب را بر روی سر و صورت بزرگ و کوچک حاضر در پارک می پاشد. سطح هیجان این بخش معمولی است برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد.

  • تالاب گوفرز | Goofers Lagoon

از جدیدترین بخش های پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی، تالاب گوفررز است. در این بخش تفنگ های آبی، فواره های چرخان و سطل های متحرک آب، چتر برعکس و سقف آب پاش بخشی از این خوشی های بچگانه هستند. این بخش بعلاوه سرسره هایی دارد که برای خردسالان و بچه ها ایمن است و سر آن ها را گرم می نماید. سطح هیجان این بخش معمولی است برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد.

  • بخش برتزون | Bratzone

برخلاف دیگر بخش های پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی، اینجا خبری از سرسره نیست اما علت بر این نیست که خبری از هیجان هم نباشد. اگر با خانواده و بچه های خردسال به این پارک رفته اید، قطعا سری به برتزون بزنید، چرا که به راحتی می توانید پا به پای بچه ها آب بازی کنید، اجازه دهید در هوای گرم و شرجی بمبئی آب به سر و صورت تان بپاشد و از تفریح هایش بهره ببرید. سطح هیجان این بخش معمولی است برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد.

  • وتلنتیک | Wetlantic

از جمله پرطرفدارترین بخش های پارک واتر کینگدم در بمبئی وتلنتیک است که بزرگتریم استخر موج جهان را در خود جای داده است. زمانی که به سراغ این استخر موج می روید می توانید از تماشا آب تمیز و شفافی دارد و در اطراف این بخش از پارک با گیاهان سرسبز پوشیده شده است که نهایت لذت را برایتان فراهم می آورد. پیشنهاد می کنیم که حتما از این قسمت از پارک بهره ببرید و گفتنی است که سطح هیجان این بخش معمولی بوده و برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد.

جوایز دریافتی پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی

با توجه به استانداردهایی که این پارک آبی داراست، توانسته است که جوایز بسیاری را برای خود کسب کند.

  • دریافت جوایز ملی IAAPI در سال 2015 و 2016
  • انتخاب به عنوان برترین جاذبه شهر بمبئی در سال 2016 به انتخاب تریپ ادوایزر
  • پنجمین پارک آبی برتر آسیا در سال 2017 به انتخاب تریپ ادوایزر
  • برترین پارک آبی هند در سال 2017 به انتخاب تریپ ادوایزر

امکانات پارک آبی واتر کینگدم

هزینه ورودی به پارک آبی واتر کینگدم

بزرگسالان (افراد بالای 140 سانتی متر): 1050 روپیه هند

بچه ها (بین 100 تا 140 سانتی متر): 696 روپیه هند

بچه ها (زیر 100 سانتی متر): رایگان

بلیت سالانه: 1590 روپیه هند

برای تهیه بلیط ها می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

ساعت کار:

  • شنبه و یک شنبه: 10:00 تا 20:00
  • دوشنبه تا آدینه: 10:00 تا 19:00

آدرس: Water Kingdom, Essel world Amusement Park, Gorai, Mumbai, Maharashtra, India

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2017

به "تور بمبئی: پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی، بزرگترین پارک آبی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: پارک آبی واتر کینگدم در بمبئی، بزرگترین پارک آبی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید