یاری 4میلیاردی فدراسیون ورزش های همگانی به منطقه ها محروم در طرح مهر فاطمی

به گزارش سیلور 7، فدراسیون ورزش های همگانی در راستای مسئولیت های اجتماعی و مأموریت های اصلی خود به 8 استان محروم کشور از نظر ورزشی مبلغ 4میلیارد ریال یاری کرد.

یاری 4میلیاردی فدراسیون ورزش های همگانی به منطقه ها محروم در طرح مهر فاطمی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السّلام) این فدراسیون با همکاری آستان قدس رضوی به منطقه ها محروم 8 استان کشور تجهیزات ورزشی به مبلغ 400 میلیون تومان را اهدا کرد.

این اقدام به منظور تجهیز منطقه ها کمتر پیشرفته و کم برخوردار منطقه ها محروم استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، خراسان جنوبی، ایلام و چهارمحال و بختیاری و در قالب طرح مهر فاطمی (علیها السّلام) صورت گرفت و به هر یک از این استانها مبلغ 50 میلیون تومان اهدا شد.

در فاز اول اجرای این طرح شاخص های معین استانهای هدف با استفاده از اطلاعات موجود در نهادهای ذی ربط مانند ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که با تهیه اطلس منطقه ها محروم کشور به سطح بندی و تهیه شاخص های آن به تفکیک استانها و شهرستان های کشور پرداخته است، تهیه شده است.

اجرای این طرح همزمان با دهه کرامت رضوی و با همکاری و مساعدت مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در منطقه ها هدف در حال اجراست.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1758

به "یاری 4میلیاردی فدراسیون ورزش های همگانی به منطقه ها محروم در طرح مهر فاطمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 4میلیاردی فدراسیون ورزش های همگانی به منطقه ها محروم در طرح مهر فاطمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید