گریسلند پوکت؛ هتلی 4ستاره، شیک و مدرن در منطقه آرام ساحلی، تماشای چشم انداز زیبای دریای آندامان

به گزارش سیلور 7، هتل گریسلند پوکت هتلی 4 ستاره، شیک و مدرن است که در منطقه آرام ساحلی قرار گرفته است و به دلیل نزدیک بودن به ساحل زیبای پاتونگ، مراکز خرید و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

گریسلند پوکت؛ هتلی 4ستاره، شیک و مدرن در منطقه آرام ساحلی، تماشای چشم انداز زیبای دریای آندامان

برای سفر با تور ارزان به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

چشم انداز بسیار زیبایی از دریای آندامان بر زیبایی و محبوبیت هر چه بیشتر هتل Phuket Graceland افزوده است. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای پوکت تایلند را داشته باشید، هتل گریسلند پوکت گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گریسلند پوکت

هتل گریسلند پوکت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و استخر رو باز رایگان است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش24 ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل گریسلند پوکت

این هتل دارای 600 اتاق و سوئیت با دکوراسیون لوکس و مدرن تایلندی است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به کف پوش، تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، مینی بار، سرویس اتاق، گاو صندوق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. اتاق ها دارای منظره رو به دریا و بالکن اختصاصی هستند.

امکانات رستوران هتل گریسلند پوکت

صبحانه بوفه ای هر روز سرو می گردد. ناهار در رستوران Bua Luang که غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می نماید و کافی شاپ Parakang در دسترس است. در بار استخر و سالن لابی انواع نوشیدنی های خوشمزه موجود است.

امکانات رفاهی هتل گریسلند پوکت

مرکز تناسب اندام هتل گریسلند پوکت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند.

بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر رو باز رایگان به همراه جایگاه های آفتاب و بار کنار استخر، باشگاه بچه ها، سونا و جکوزی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند.

روش های زیادی برای سرگرمی در هتل گریسلند وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، بیلیارد و بولینگ اشاره نمود. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل گریسلند پوکت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل گریسلند پوکت

این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بار، ساحل اختصاصی و اتاق های خانوادگی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل گریسلند پوکت

قیمت مناسب

تمیزی و پاکیزگی هتل

به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

یکی از بهترین انتخاب ها در ساحل پاتونگ

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل گریسلند پوکت

فاصله تا ساحل پاتونگ: 3.3 کیلومتر

فاصله تا بیمارستان پاتونگ: 3.4 کیلومتر

فاصله تا بازار تازه بانزان: 4.1 کیلومتر

فاصله تا جاده بانگلا: 4.3 کیلومتر

فاصله تا مجتمع بهشت پاتونگ: 4.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1471

به "گریسلند پوکت؛ هتلی 4ستاره، شیک و مدرن در منطقه آرام ساحلی، تماشای چشم انداز زیبای دریای آندامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریسلند پوکت؛ هتلی 4ستاره، شیک و مدرن در منطقه آرام ساحلی، تماشای چشم انداز زیبای دریای آندامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید