یورگن کلوپ: مهم نیست لیورپول کجا قهرمان بشود؛ امیدواریم در آنفیلد باشد

به گزارش سیلور 7، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید نمود که برایش فرقی نمی کند که چه وقت و در چه ورزشگاهی، قهرمانی تیمش در لیگ برتر قطعی گردد زیرا معتقد است که به هر حال، این یک اتفاق ویژه خواهد بود.

یورگن کلوپ: مهم نیست لیورپول کجا قهرمان بشود؛ امیدواریم در آنفیلد باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، بعد از سه ماه قرار است از 17 ژوئن شروع گردد؛ در حالی که لیورپول برای قطعی کردن قهرمانی اش در رقابت های این فصل، تنها به دو پیروزی دیگر احتیاج دارد.

اما در این بین پلیس اعلام نموده که از 92 ملاقات باقی مانده این فصل لیگ برتر، 6 بازی باید در زمین بی طرف انجام گردد که یکی از آن ها ملاقاتی است که می تواند به قهرمانی لیورپول منجر گردد و تصمیم گیری در این مورد هفته آینده گرفته خواهد شد. اما کلوپ تاکید نمود که قهرمانی لیورپول در انگلیس بعد از 30 سال آنقدر اتفاق مهمی است که سایر مسائل را تحت تاثیر قرار می دهد.

او به beIN Sports گفت: آن لحظه برای من هر وقت که بخواهد باشد، در استادیوم خالی یا هر چیز دیگری، با دعا ها و عشقی که طرفداران از سراسر جهان می رفتند، همچنین یک روز استثنایی در زندگی ام خواهد بود.

نمی دانم چه زمانی خواهد بود- امیدواریم در آنفیلد باشد، اما نمی دانیم و اهمیتی هم ندارد. من کاملا مطمئنم که می توانیم شرایط را در اینجا در لیورپول هم مرتب کنیم. ما برای این شرایط، مدتی منتظر ماندند و هنوز این انتظار تمام نشده است. اگر لیگ را متوقف نموده بودیم، یک خلا بی دلیل و احمقانه ایجاد می شد.

ما می خواستیم به هر شکل ممکن بازی کنیم و اکنون واقعا مشتاق بازی هستیم، زیرا می خواهیم در زمین قهرمان شویم و به نظر می رسد که می توانیم این کار را بکنیم.

شرایط عالی نیست، اما مدتی است که می دانستیم شرایط عالی نخواهد بود بنابراین به آن عادت داریم. می خواهیم قهرمان شویم و سپس ببینیم چه حسی دارد. من مطمئنم که حس فوق العاده ای خواهد داشت. خیلی از آدم های جهان هرگز این شانس را ندارند که قهرمان لیگ برتر شوند. برای ما، این فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم.

قانون فاصله گیری اجتماعی همچنان در بریتانیا اجرا می گردد و کلوپ تاکید نمود که طرفداران لیورپول باید در چند هفته آینده همچنان از آنفیلد فاصله بگیرند: روز قبل من عبارت خیلی خوبی شنیدم. اینکه ما بهترین طرفداران خانگی را در جهان داریم و اکنون احتیاج به بهترین طرفداران درخانه جهان داریم.

زمان هایی در زندگی مان خواهد بود که ما زمان و فرصت خواهیم داشت و اجازه پیدا می کنیم تا با هم جشن بگیریم و این کار را خواهیم کرد؛ به شکلی مناسب. هر زمان که باشد، آنوقت تصمیم می گیریم که چقدر از آن لذت ببریم؛ بنابراین چه کسی اهمیت می دهد؛ واقعا هم مهم نیست. ما تنها می خواهیم در آن لحظه با هم باشیم و باید ببینیم که در آن موقع، چقدر در کنار هم بودن مجاز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1073

به "یورگن کلوپ: مهم نیست لیورپول کجا قهرمان بشود؛ امیدواریم در آنفیلد باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: مهم نیست لیورپول کجا قهرمان بشود؛ امیدواریم در آنفیلد باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید