10 جاذبه گردشگری برتر براتیسلاوا

به گزارش سیلور 7، معرفی 10 جاذبه گردشگری برتر براتیسلاوا

اگر قصد سفر به پایتخت اسلواکی، یعنی شهر براتیسلاوا را دارید، مکان های برجسته و محبوب آن را که باعث تماشایی شدن این شهر می شوند را از دست ندهید. باید خیابان های این شهر را از تالار قدیمی و تاریخی شهر تا پل مدرن UFO قدم بزنید. هیچ بازدیدی از این شهر بدون دیدن جاذبه های گردشگری آن تکمیل نمی گردد. برای آشنایی با 10 جاذبه گردشگری برتر براتیسلاوا با خبرنگاران همراه باشید.

10 جاذبه گردشگری برتر براتیسلاوا

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

قبل از هر چیز باید بدانید که بازدید از بعضی از این مکان ها رایگان است و برای بازدید بعضی مکان های تاریخی دیگر آن باید ورودی پرداخت کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که حتما کارت براتیسلاوا را خریداری کنید. این کارت نه تنها به شما اجازه می دهد که اطراف براتیسلاوا را رایگان بگردید، بلکه این امکان را نیز به شما می دهد که از بسیاری مزایای دیگر و تخفیف ها نیز استفاده کنید.

1. کاخ براتیسلاوا(Bratislava Castle)

کاخ براتیسلاوا؛ کرسی پیشین حاکمان، که اکنون به سمبلی از این شهر و موزه تاریخ آن تبدیل شده است. از این کاخ پادشاهی 47 متری که محل تاجگذاری پادشاهان زمان خود بوده است، می توانید نظاره گر منظره ای بی نظیر از شهر و کشورهای همسایه باشید.

ورودی= 10 یورو

تخفیف با کارت براتیسلاوا 20%

2. کلیسای جامع سنت مارتین(St. Martins Cathedral)

کلیسای جامع سنت مارتین سازه ای گوتیکی است که در قرن 15 ساخته شده است و کلیسایی قرون وسطایی می باشد. نمونه ای طلایی از تاج مخصوص تاجگذاری با ارتفاع 85 متر و وزن 150 کیلوگرم در بالای برج کلیسای جامع تعبیه شده است که نشانگر این عصر باشکوه است.

3. تالار شهر قدیمی(Old Town Hall)

مرکز سابق این شهر خودمختار از سال 1868 موزه شهر براتیسلاوا بوده است. این موزه قدیمی ترین موزه در اسلواکی محسوب می شود. بعد از بالا رفتن از پله های این برج 45 متری و رسیدن به بالای آن می توانید نظاره گر منظره ای زیبا و پانورامیک از شهر قدیمی باشید.

ورودی= 5 یورو

تخفیف با کارت براتیسلاوا 100%

4. کاخ پریمات(Primates Palace)

کاخی کلاسیک که در قرن 18 ساخته شده است و قرارداد صلح پِرِس برگ بعد از پیروزی ناپلئون در نبرد استرلیتز که میان پادشاهی فرانسه و اتریش در گرفت، در این مکان امضا شد. در گالری این کاخ مجموعه ای نفیس از 6 پرده انگلیسی که مربوط به قرن 17 می باشد به امانت و در معرض نمایش گذاشته شده است. همچنین شهردار براتیسلاوا در این مکان خدمت می نماید.

5. دروازه میشل(Michaels Gate)

تنها دروازه باقی مانده شهر که قدمت آن به قرن 14 باز می شود. تراس بالایی برجی 51 متری که در پشت این دروازه واقع شده است نمایی شگفت انگیز از کاخ براتیسلاوا و شهر قدیمی را به نمایش می گذارد. موزه اسلحه نیز در این برج واقع شده است.

ورودی= 4.50 یورو

تخفیف با کارت براتیسلاوا 100%

6. کاخ گراسالکوویچ(Grassalkovich Palace)

کاخ تابستانی روکوکو که از قرن 18 به خاطر زندگی اجتماعی غنی و اجراهای موسیقی دان بزرگی چون یوزف هایدن در این مکان، معروف است. این کاخ از سال 1996 به عنوان خانه رئیس جمهور اسلواکی استفاده می شود.

7. کلیسای آبی(Blue Church)

کلیسای سنت الیزابت به شیوه آرنووُ یا همان هنر نو و در اوایل قرن 20 ساخته شده است. این کلیسا به خاطر رنگ نمای ساختمانش که با موزائیک های آبی تزئین شده است، قابل توجه است. این کلیسا مکانی معروف برای جشن های عروسی و مراسم غسل تعمید است.

8. اسلاوین(Slavín)

بزرگترین یادبود جنگ در اروپای مرکزی که به خاطر داشتن 52 متر ارتفاع یک از ویژگی های برجسته مرکز شهر براتیسلاوا محسوب می شود. این مکان محل دفن 6845 سرباز ارتش شوروی که در خلال جنگ آزادسازی براتیسلاوا کشته شدند.

9. سیناگوگ(Synagogue)

سیناگوگ طی سال های 1923 تا 1926 به سبک کوبیسم و بر اساس طرحی از معمار معروف آرتور سالاتنای- اسلاتینسکی(Artur Szalatnai-Slatinský) ساخته شد. نمایشگاه دائمی موزه جامعه یهود در طبقه بالای این ساختمان دایر شده است و در طول فصل تابستان به روی عموم باز است.

10. یو اف او(UFO)

تماشایی منحصر به فرد از دکلِ پل SNP به ارتفاع 95 متر و با منظره ای شگفت انگیز از شهر، که قادر خواهید بود تا بُعد 100 کیلومتری را نیز مشاهده کنید. در UFO که رستورانی ساخته شده بر بالای این پل است می توانید همراه با صرف غذا به تماشای زیبای غروب آفتاب بنشینید.

ورودی= 7.40 یورو

تخفیف با کارت براتیسلاوا 25%

رزرو هتل در براتیسلاوا با بهترین قیمت

رزرو بلیط هواپیمای براتیسلاوا با نازلترین قیمت

منبع: فلای تودی
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 289

به "10 جاذبه گردشگری برتر براتیسلاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جاذبه گردشگری برتر براتیسلاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید