سفر به آمریکا: 10 دریاچه یخی زیبا

به گزارش سیلور 7، 10. دریاچه Paterswoldse Meer، هلنددریاچه Paterswoldse Meer در بخش جنوب غربی شهری به همین نام که یکی از شهر های عظیم کشور هلند است، واقع شده است. درحالی که در تابستان، این دریاچه مکانی خوب برای استراحت، قایقرانی و کایاکینگ (نوعی قایق سواری) است، اما در زمستان تبدیل به پیست اسکیت طبیعی عظیمی می گردد. این مکان تفریحی بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می نماید، مکانی که هم در میان محلی ها و هم جهانگرد ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. با وجود محیط های طبیعی و تماشایی اطراف، اسکیت سواری روی دریاچه به تجربه ای خاص تبدیل شده است. این دریاچه در تمام طول سال منطقه تفریحی محبوبی است. ضمناً در طول زمستان به یکی از بهترین پیست های اسکیت این کشور تبدیل می گردد.

سفر به آمریکا: 10 دریاچه یخی زیبا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

9. دریاچه Superior، ایالات متحده آمریکا

همزمان با افت دما، دریاچه سوپریور یخ می زند، بنابراین امکان پیاده روی روی سطح آن و دسترسی به غار های یخی جرایز Apostle را فراهم می نماید. این جزایر کاملا یخ زده، شامل ساختار های عظیم یخی که صخره ها را پوشانده است و آبشار های یخ زده درون غارها می شوند. سال گذشته، دو هفته پس از اینکه اداره خدمات پارک ملی این مکان را افتتاح کرد، حدود 10,000 نفر از غارها بازدید کردند. زمستان فرصت بسیار باارزشی است تا از این غارهای یخی زیبا دیدن کنید.

8. دریاچه میشیگان(Michigan)، ایالات متحده آمریکا

دریاچه عظیم میشیگان، در طول تابستان دمای بسیار پایینی را تجربه می نماید. بنابراین، خط ساحلی دریاچه منجمد و مانند اسکله شمالی سنت جوزف که تبدیل به یک مجسمه یخی می گردد یا دریاچه شیگاگو که خطوط ساحلی اش با لایه های ضخیم یخ پوشیده شده است، مناظری تماشایی را به وجود می آورد. در اینجا می توانید نیروی حیات و طبیعت وحش واقعی را تجربه کنید. بعلاوه، اسکیت سواری و هاکی روی یخ از فعالیت های زمستانی محبوب در این منطقه هستند.

7. اونتاریو(Ontario)، مرز مشترک بین کانادا و ایالات متحده

دریاچه اونتاریو یکی از پنج دریاچه عظیم امریکای شمالی است و در همسایگی اونتاریو (یکی از عظیمترین شهر های کانادایی) قرار گرفته است. این دریاچه که محل مناسبی برای شهفرایندان گرماگریز به شمار می رود، فرصت انجام فعالیت های تفریحی متنوعی را فراهم می نماید. ضمناً دریاچه اونتاریو در زمستان به میدان مبارزه ای برای برف و یخ تبدیل می گردد. این مکان همچنین محل انجام رقابت های سرگرم نماینده ماهیگیری زمستانی است. بخش قابل توجهی از پنج دریاچه شگفت انگیز طبیعی که انتاریو هم یکی از آن ها به شمار می رود در مرز کانادا و ایالات متحده واقع شده است.

6. دریاچه پراگز، ایتالیا

دریاچه پراگز در منطقه ای به همین نام واقع در جنوب تیرول قرار گرفته است. این دریاچه به واقع یکی از زیباترین نقاط این نواحی است که توسط سنگ های دولومیتی احاطه شده و در طول تابستان واحه ای عاشقانه را برای بازدیدنمایندگان فراهم می آورد. علاوه بر این، در زمستان هم دارای منظره ای تماشایی است. دریاچه پراگز، جواهر واقعی طبیعی و واحه ای آرام در میان کوه ها است که این فرصت را در اختیار بازدیدنمایندگان می گذارد تا در صخره های دلومیتی به کوهنوردی بپردازند.

5. دریاچه ابراهام، کانادا

دریاچه مصنوعی ابراهام، درمحیط های آرام قرار گرفته است که در طول زمستان تبدیل به محلی تماشایی می گردد. در اینجا دمای هوا ممکن است به پایین تر از (30-) درجه سیلسیوس برسد که این موضوع باعث یخ زدن این دریاچه عظیم می گردد. در نتیجه فراوری گاز قابل اشتعال متان بر اثر تجزیه ماده ارگانیک باکتری ها درعمق دریاچه، این حباب های منجمد مدور منحصربه فرد شکل گرفته اند. این موضوع باعث به وجود آمدن این پدیده غیر معمول شده است که در طول زمستان بسیار خارق العاده به نظر می رسد. دریاچه و محیط طبیعی اطراف آن مکانی زیبا برای بازدید و پیاده روی در طبیعت به شمار می فرایند و البته تماشای این حباب های منحصربه فرد به ارزش آن می افزاید.

4. دریاچه Druzhby، قطب جنوب

در سرزمین دور افتاده ای از برف و یخ دائمی می توان دریاچه Druzhby را پیدا کرد. این دریاچه به خصوص وقتی که یخ می زند یک شگفتی طبیعی واقعا زیبا به شمار می رود. پس از به ثبت رسیدن عکس هایی از گل های یخی (ساختارهای یخی منحصربه فرد پراکنده در سطح آب) توسط Matthias Wietz این دریاچه به سرعت مشهور شد. همچنین مانند دریاچه ابراهام، حباب های بسیار زیبایی درون این دریاچه شکل گرفته است. سفر به قطب جنوب چالشی همیشگی است، اما بدون شک ارزش وقت و هرینه ای را که صرف می کنید، دارد.

3. دریاچه بایکال، سیبری، روسیه

بایکال، عمیق ترین و قدیمی ترین دریاچه دنیا است که عمق آن به 1,642 متر می رسد، و زمانی که یخ می زند به مکانی باشکوه تبدیل می گردد. بایکال با دست کم 25 میلیون سال قدمت یکی از قدیمی ترین دریاچه های آب شیرین دنیا به شمار می رود. 20 درصد آب شیرین مایع دنیا دراین دریاچه قرار گرفته است. عکس هایی که در فصل سرما گرفته شده ، به خوبی شگفتی حکاکی های یخی این دریاچه را به تصور کشیده اند. شما می توانید از سیبری بازدید کنید و به تحسین طبیعت باشکوه و بکر آن که دخالت انسان درآن بسیار ناچیز است، پردازید. همچنین اسکیت سواری و یا حتی رانندگی روی دریاچه، فعالیت های منحصربه فرد و سرگرم نماینده ای را فراهم می نماید.

2. دریاچه چاکماکتین (Chaqmaqtin)، افغانستان

دریاچه چاکماکتین دره ای محصور شده در میان کوه های پامیر است که به وسیله تعدادی رودخانه تغذیه می گردد. ضمناً این دریاچه در طول زمستان منجمد و تبدیل به مسیری برای سفر مردم و همچنین مهاجرت حیوانات می گردد. پامیر، مکانی جادویی است، دنیایی دورافتاده و بدور از تمدن که مردم بومی آن هنوز سبک زندگی سنتی خود را حفظ نموده اند.

1.نامتسو (Namtso)، تبت، چین

نامتسو، دریاچه ای در کوه های هیمالیا است که مکان مقدسی به شمار می رود. برای قرن ها، در طول زمستان، زمانی که دریاچه یخ می زند، زائران روی دریاچه قدم زنان به سوی جزیره ای که در آن واقع شده است، حرکت می نمایند. با این وجود، امروزه دولت چین این عمل را ممنوع اعلام نموده است. تبت واقعا مکان خاص و مقدسی محسوب می گردد. این کشور و محیط اطرافش ارزش حداقل یک بار بازدید را دارد. از نظر شما کدام یک از این دریاچه ها درخشش و زیبایی بیشتری دارد؟ منبع: placestoseeinyourlifetime

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1476

به "سفر به آمریکا: 10 دریاچه یخی زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: 10 دریاچه یخی زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید