8 رستوران ژاپنی برجسته در بانکوک، تایلند

به گزارش سیلور 7، غذاهای ژاپنی در اطراف دنیا هواداران بسیاری دارد، حتی بانکوک، پایتخت تایلند نیز از این ماجرا مستثنی نیست. در ادامه 8 رستوران برتر ژاپنی در بانکوک را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

8 رستوران ژاپنی برجسته در بانکوک، تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بانکوک چشم انداز خیره کننده و هویت فرهنگی متمایزی دارد. در این شهر زندگی خیابانی پرجنب وجوشی در جریان است و حتی در باریک ترین معابرش موسسات منحصر به فردی استقرار یافته است. در رستوران های این شهر می توانید غذاهای محلی تند و خوشمزه ای را مزه کنید یا خلوتگاهی برای نوشیدن یک فنجان قهوه اسپرسو گرم پیدا کنید. بانکوک برای عاشقان غذاهای ژاپنی، خانه تعدادی از برجسته ترین رستوران ها است؛ جایی که می توانید میگو تمپورا تردی میل کنید یا در خوردن غذاهایی چون اوکونومیاکی افراط کنید. در ادامه 8 مورد از برترین رستوران های ژاپنی در این کلان شهر تایلند را معرفی می کنیم.

سوشی بار ایسائو (Isao Sushi Bar)

سوشی بار ایسائو به خاطره فهرست غذایی ارزشمندش که مزه های دریای را تسخیر نموده بسیار شناخته شده است. این رستوران یکی از بهترین محل ها برای لذت بردن از سوشی مورد علاقه شما است. چه درحال میل کردن بشقابی از اِبی ترد (Ebi: اصطلاح ژاپنی برای میگو) باشید یا درحال نوشیدن آگاری (Agari: چای سبز)، با کارمندان حرفه ای که معمولا به این رستوران سر می زنند روبرو خواهید شد. این رستوران به دلیل مزه های جسورانه و پخت و پز با گیاهان سنتی ژاپنی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

ماکی ماکی (Maki Maki)

در ماکی ماکی چوب های غذا خوری را بدست بگیرید و در بشقابی که رول های سوشی با مهارت تزیین شده اند، فرو روید. این رستوران غذاهای بسیار خوشمزه ای ارائه می نماید که زیبایی رضایت بخشی نیز دارد. این رستوران در داخل مرکز خرید سوخومویت (سوخومویت) در گوشه دنجی قرار گرفته است. ماکی ماکی مکانی دنج و راحت با دکور داخلی چوبی و طرح بندی خاکستری است. هنگامی که لامپ های آویزان این محیط کوچک را چراغانی می نماید، شما می توانید از شامتان در زیر سقف شیشه ای حسابی لذت ببرید. در ماکی ماکی این غذای مخصوص را سفارش دهید: ماکی برگی شکل، شامل حلزون ها، ماهی سالمون و سبزیجات خام با توبیکو قرمز، آواکادو تازه و مایونز.

موگندای (Mugendai)

موگندای رستورانی درجه یک با دکوری جذاب و مدرن است که غذاهای دریایی تازه ارائه می نماید. در این مکان لیستی از غذاهای خلاقانه ژاپنی که هنرمندانه تزیین شده اند، سرو می گردد. موگندای یکی از بهترین رستوران ها در بانکوک است و با ظروفش حس لطیفی را القاء می نماید. فیله های گریل شده ماهی تن و رایحه جالب گوشت ماتسوزاکا همراه با میسو یا تخم خرچنگ حقیقتا دیوانه کننده است.

رستوران کُی (Koi Restaurant)

کُی رستورانی رده بالا است که از ادغام سنت های آشپزی ژاپنی و غربی الهام گرفته است. کُی فروشگاه شادی است و افراد و جوانان پرانرژی را به خود جذب می نماید. این مکان دارای امکانات بی نقص و کارکنانی خوش رفتار است. درحالی که شما از مکالمه تان لذت می برید، عطر ماهی زرد که با روغن هسته انگور به سبک کارپاچیو در حال طبخ است از فِر ساطع می گردد و تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم می زند. برای گذراندن عصری دلپذیر در کُی، میگو سنگی خامه ای مشهورش را میل کنید.

زوما (Zuma)

زوما یک رستوران با فضای داخلی فاخر است که محیطی دوست داشتنی همراه با باری فریبنده از غذاهای مختلف را ارائه می نماید. این رستوران که دارای فضای داخلی و بیرونی است، در داخل محیط تحسین برانگیز هتل سن رجیس (St. Regis) بانکوک قرار گرفته است. دکور ماهرانه این رستوران مبلمان چوبی مرمت شده و کاشی کاری گرانیتی با دیوارهایی درخشان را به نمایش می گذارد و حس گرم و عجیبی دارد. خوراک های مخصوص این رستوران مثل نوعی سوشی به نام Dynamite Spider Maki Roll، تنها پیش غذایی است که می توانید قبل از امتحان کردن طعم پیچیده غذاهای اصلی مانند گیندارا سایکیو میسو یاکی (Gindara Saikyo Miso Yaki) میل کنید.

کوم با-وا (Kom Ba-Wa)

کوم با-وا رستورانی هنری و سکونتگاه صاحبش در محله زیبای بازسازی شده Fred Meyer است و غذاهای ژاپنی با تازه ترین مواد را ارائه می نماید. این رستوران طراحی داخلی با کاغذ دیواری قرمز گلدار، سرامیک های ژاپنی و لوسترهای عتیقه دارد. کوم با-وا فهرست غذایی متنوعی دارد که شامل بشقاب های غذای مخصوصی مانند جوهر ماهی مرکب با لابستر است. چه بخواهید پیش غذایی چون گوشت قرمز به همراه مرکبات و پونزو را امتحان کنید چه غذایی شیرین و خوش طعم مثل لوبیای قرمز خامه زده را بخورید، این رستوران شما را با آمیزه ای از خلاقیت و مزه های عالی متقاعد می نماید.

بانکارا رامن (Bankara Ramen)

بانکوک به غذاهای خیابانی مشهور است. برای تجربه ای خارج از عرف می توانید سری به بانکارا رامن بزنید، رستورانی که نودل های سبک ژاپنی اصیل و برای گیاه خوار ان کاسه های داغ جوانه های بامبوی تازه و سالاد تره فرنگی و روغن کنجد را ارائه می نماید. برای عاشقان گوشت، بانکارا رامن غذای مخصوصش را پیشنهاد می نماید: رامن ژاپنی که کاسه ای بزرگ از آبگوشتی خوشمزه و خامه ای است و در آن تکه های بزرگ گوشت کبابی وجود دارد؛ تکه هایی از ترشی زنجبیل و جلبک دریایی برای شالوده ای خوش طعم. ضمناً توقع نداشته باشید به آسانی جایی برای نشستن پیدا کنید، آن هم زمانی که رستوران همواره پر از مشتری های مشتاق است.

کورُدا (Kuroda)

کورُدا مکانی برای عاشقان گوشت است که به دنبال وعده ای دلچسب در جایی ایده آل می گردند. این رستوران آمیزشی شگفت آور از رول های ژاپنی، ساندویچ ها و فهرستی با بیش از صد نوع غذا است؛ از ساشیمی سنتی گرفته تا نودل های شیشه ای، همراه بوفه ای با شعار هرچه می توانید بخورید. کوردا رستورانی محبوب با قیمت های مناسب برای خانواده ها و بازدید کنندگانی است که برای غذاهای متنوع تر باز می گردند. در گوشه های دنج این غذاخوری شلوغ ژاپنی با ادعای طراحی ساده، افراد از هر سنی به دنبال گوشت های عالی پخته شده و تمدد اعصاب می گردند.

منبع: theculturetrip

منبع: کجارو
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 333

به "8 رستوران ژاپنی برجسته در بانکوک، تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 رستوران ژاپنی برجسته در بانکوک، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید