آشنایی با شهربازی هایلند کیش

به گزارش سیلور 7، تمامی شرایط یک مسافرت به یادماندنی و راحت برای گردشگران در جزیره توریستی کیش با تمامی امکانات فراهم شده است. به این گونه که در جزیره توریستی کیش برترین هتل ها برای اقامت و انواع کافه و رستوران های شیک و مجلل و کلوپ های ورزشی و مراکز خرید بسیار مدرن و… برای مسافران مهیا شده تا بتواند لحظات خوش و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. این جزیره نه تنها اندازه ایرانیان است بلکه مسافرانی از سایر کشورهای اطراف هم دارد به همین دلیل جایگزین مناسبی برای سفرهای گران قیمت و پرهزینه خارجی شده است و همین امر منجر شده تا تورهای مسافرتی زیادی به این مقصد راهی شوند. برترین زمان سفر به این جزیره فصل زمستان است چون در این فصل خبری از هوای شرجی و گرمای طاقت فرسا نمی باشد. مکان های تفریحی زیادی که در این جزیره وجود دارد موجب شده است تا سفری پر از خاطرات خوش داشته باشید. شهربازی هایلند کیش هم به اسم یکی از برترین موارد برای تفریح و تفریح است. این شهربازی برای تمامی سنین از کودک تا بزرگسال مناسب بوده و دستگاه های بازی متنوع و مدرن و پیشرفته ای دارد که می تواند لحظات زیبا و هیجان انگیز و شادی را برای مسافران رقم بزند. با خبرنگاران همراه باشید تا در تور کیش بتوانید از این تفریح مهیج نهایت لذت را ببرید.

آشنایی با شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش که یک شهربازی سرپوشیده می باشد شامل سرگرمی های مجذوب کنندهی و بازی های مهیج زیادی است که در ادامه به تمامی این موارد به صورت کامل اشاره می گردد.

این مجموعه در حوالی میدان امیرکبیر و در فضای سبز پارک شهر واقع شده است. شهربازی هایلند کیش به اسم یکی از مدرن ترین مراکز سرگرمیی در سطح خاورمیانه به شمار میرود که به علت دارا بودن به امکانات ویژه و مطلوب می تواند تمامی سنین را به لذت از بازی و سرگرمی دعوت نماید.

امکانات شهربازی هایلند

در شهربازی هایلند کیش امکانات متنوعی برای گردشکران فراهم شده است که این امکانات فقط محدود از طریق های بازی نمی باشد. به خاطر همین امکانات متنوع است که این مجموعه به اسم یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری جزیره توریستی کیش به شمار میرود.

در این مجموعه علاوه بر لوازم و وسایل بازی و سرگرمی متنوع, فضای سبز و کافه و رستوران هایی هم موجود است که بعد از کلی سرگرمی و سرگرمی می توانید لذت تجربه یک طعم خوش را به همراه خانواده و یا دوستان داشته باشید.

این مجموعه به علت قرار گرفتن در یک فضای سبز که در پارک شهر واقع شده است علاوه بر این که تمامی ویژگی های یک شهربازی امروزی و مدرن را در یک فضای سرپوشیده داشته چیزی از دلبازی و زیبایی دیگر فضاهای سبز بوستان های واقع در این جزیره کم ندارد.

همین موضوع موجب شده تا افرادی که اهل تجربه آدرلانین و صرف لحظات هیجان انگیز نمی باشند بتوانند در این مدت زمانی که دوستان و یا سایر اعضای آن ها سرگرم بازی هستند, به راحتی در فضای سبز پارک شهر پیاده روی کنند و از هوای زیبا و منظره ها مطلوب لذت ببرند.

یا می توانند در این مدت در کافه های این پارک استراحت نموده و خود را به یک نوشیدنی و یا دسر مجذوب کننده دعوت کنند. در این مجموعه تمامی رستوران ها و کافه ها با منوهای متفاوت وجود دارد.

در صورتی که علاقه مند به فست فود باشید می توانید از رستوران های فست فود این مجموعه منوی مورد نظر خود را انتخاب نموده و پیتزاها و ساندویچ های گرم و سرد را با عزیزان خود نوش جان نمایید.

اگر هم هوادار غذاهای ایرانی و یا دریایی می باشید می توانید لذت خوردن یک غذای با کیفیت و خوشمزه را در رستوران های ایرانی تجربه نمایید.

سرگرمی ها و بازی های شهربازی هایلند جزیره کیش

مجموعه سربسته شهربازی هایلند کیش دنیایی پر از امکانات جالب و مهیج و وسایل بازی است که هر یک از آن ها می توانند خاطره ای مجذوب کننده و فراموش نشدنی از این جزیره را برای شما رقم بزنند. شهربازی هایلند کیش به علت سالنی با نورپردازی و سیستم پخش موزیکی که دارد برای برگزاری انواع جشن های تولد و سایر مراسم بسیار مناسب بوده و اولین گزینه انتخابی برای افرادی که قصد برگزاری مراسم خود را محیطی شاد و زیبا همراه با امکانات بازی موجود در پارک و بهره گیری از به روز ترین انواع لوازم بازی را دارند می باشند. انواع دستگاه های بازی ها و سرگرمی های هیجان انگیز شهربازی هایلند کیش به توضیح زیر است:

  1. چرخ و فلک
  2. سفینه
  3. آبشار
  4. قطار لاستیکی
  5. رنجر
  6. سورتمه
  7. سیمیلاتور
  8. رودخانه وحشی
  9. رولرکاستر هوایی
  10. رولرکاستر آبی
  11. ماشین ضربتی

شهربازی هایلند کیش دارای نوین ترین شیوه های آموزشی و بازی مخصوص برای بچه ها می باشد و برترین لوازم و محیط بازی مجزا برای بچه های با سن کمتر را دارا می باشد. در این مجموعه می توانید با خیال راحت بچه ها خود را در محیطی امن و بی خطر مشغول به بازی و سرگرمی نمایید. شهربازی هایلند کیش به علت مجهز بودن به مربی هایی با تجربه این امکان را برای مسافران می دهند تا دلبندان خود را به این مکان آورده تا در این محیط بی خطر با نظارت مربیان به سرگرمی و بازی سرگرم کنند و بعد خودشان با خیال راحت به کارها و خریدهای خود بپردازند. از دیگر بازی های مجذوب کننده و مهیج شهربازی هایلند کیش به صورت زیر است:

  1. اتاق فرار
  2. تالار ارواح
  3. سالن گیم نت
  4. سینما گیم
  5. تجربه لذت خلبانی با هواپیمای جنگنده شبیه ساز
  6. سینما هفت بعدی

شهربازی هایلند کجاست؟

شهربازی هایلند کیش در ناحیه شرقی جزیره قرار گرفته است. این مجموعه دقیقا در 5 کیلومتری شرق فرودگاه بین المللی جزیره کیش واقع شده است. در فاصله 2 کیلومتری این شهربازی اسکله سرگرمیی و قدیمی کیش قرار گرفته است. اگر به نقشه جزیره کیش نگاه کنید شهربازی هایلند در غرب اسکله قدیمی دیده می گردد.

در قسمت جنوب شرقی شهربازی هایلند کیش با فاصله 5 و نیم کیلومتری , ساحل مرجان قرار گرفته است و از دیگر جاذبه های معروف این جزیره به نام پارک دلفین ها هم در جنوب شرقی شهربازی هایلند با مسافتی نزدیک به 7 کیلومتر واقع شده است. بازار مروارید که یکی از مراکز معروف این جزیره می باشد در جنوب غربی شهربازی هایلند کیش با مسافت تقریبی 8 کیلومتر نسبت به آن قرار گرفته است.

از مراکز خرید نزدیک به شهربازی هایلند کیش که دارای دسترسی خوبی به این مجموعه هستند, مرکز خرید سارینا بوده که شعبه اول آن با فاصله تقریبی 3 کیلومتری با این مجموعه و در قسمت جنوب شرقی آن قرار گرفته است ولی شعبه دوم مرکز خرید سارینا در فاصله خیلی نزدیک تر در حدود 600 متری این مجموعه واقع شده است. از دیگر مرکز های خرید که دارای دسترسی خوبی با شهربازی هایلندکیش است مرکز خرید زیتون با فاصله 1و نیم کیلو متری بوده که در شمال شرق این مجموعه قرار گرفته است و مرکز خرید پردیس که در جنوب شرقی این شهربازی واقع است دارای مسافت تقریبی 2 و نیم کیلومتری نسبت به این مجموعه می باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1756

به "آشنایی با شهربازی هایلند کیش" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با شهربازی هایلند کیش" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهربازی هایلند کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید