شروع سفرهای علمی در امتداد طولانی ترین رودخانه چین

به گزارش سیلور 7، دانشمندان چینی روز یکشنبه یک اکتشاف علمی را در منطقه آب رودخانه یانگ تسه، طولانی ترین رودخانه چین راه اندازی کردند.

شروع سفرهای علمی در امتداد طولانی ترین رودخانه چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، دانشمندان چینی روز یکشنبه یک اکتشاف علمی را در منطقه آب رودخانه یانگ تسه، طولانی ترین رودخانه چین راه اندازی کردند.

این نمایشگاه علمی جامع که به طور مشترک توسط موسسه تحقیقات علمی رودخانه از کمیسیون منابع آب چانگ جیانگ و دپارتمان های حفاظت از آب استان Qinghai شمال غربی چین صورت گرفته است ، با هدف کشف بیشتر منابع آب و محیط زیست در منطقه از جمله هیدرولوژی با توجه به فرسایش خاک شکل گرفته است.

در مقایسه با سفرهای قبلی، محققان سال جاری نیز سلسله مطالعاتی را با موضوع زیستگاه های ماهی ، میکروارگانیسم های آبی و تکامل تالاب های باتلاق در منطقه انجام می دهند.

از سال 2012، موسسه تحقیقات علمی رودخانه در طی هشت سال متوالی در مجموع هشت سفر علمی جامع به رودخانه منطقه انجام داده است و داده های دست اول قابل توجهی را برای پروژه های تحقیقاتی مانند حفاظت از رودخانه یانگ تسه و ساخت پارک ملی سانجیانگیوان فراهم می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 263

به "شروع سفرهای علمی در امتداد طولانی ترین رودخانه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سفرهای علمی در امتداد طولانی ترین رودخانه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید